Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Virker som om i år så skal alle problemene komme med bilen min.
Når jeg skulle starte bilen i går morrest så fikk jeg ikke til å gire om, verken i første, andre, tredje osv.. heller ikke sette bilen i revers. Måtte slå av tenninga for å få skifta gir. Og når jeg kjører så må jeg ta skikkelig i for å få til å gire.
Da jeg satte bilen i revers i en bakke så rykka bilen til på en måte. og bilen trilla litt nedover (uansett om jeg hadde på håndbrekket)... Fikk faren min til å teste det også, og han fikk til å gire om uten å i det hele tatt trykke inn clutchen
Såeh.. Har noen forslag til hva det kan være? dette kom helt plutselig forresten. Kjørte med bilen på torsdag (både morgen og kveld) og merka ingenting. Merka ikke dette før på fredagsmorgenen.. Kan det være clutchen? girkassa?
Vil regne med at det er slave sylinderen som tuller, prøv å fyll opp med dot4 om det mangler væske og luft slavesylinderen. Hadde dette problemet selv for en stund siden og det kom og gikk i en viss grad som du beskriver det.