Rudskogen 10.09
Moderator: Styremedlemmer
- AJF
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 282
- Status: Offline
Rudskogen 10.09
Trackday.no arrangerer årets siste banetreff i dag.
Jeg har tenkt meg dit, moro om flere herfra tar turen.
Jeg har tenkt meg dit, moro om flere herfra tar turen.
- Ove N
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 733
Harald wrote:stavanger på jobbtur...

Har plass i bilen jeg

Ove N
Rogaland
Miata -91 mod 1.6 Liter-Godkjent m/JR M45 Classic Red 15" Rota RB
Miata -93 mod 1.8 Liter-longnose Brilliant Black C-Pack 14" BBS
-2x Mx5 -99 10th Anniversary 3162+4255/7500
X-MX5 BRG-lakkert hvit-346000km Longnose (Solgt)
Rogaland
Miata -91 mod 1.6 Liter-Godkjent m/JR M45 Classic Red 15" Rota RB
Miata -93 mod 1.8 Liter-longnose Brilliant Black C-Pack 14" BBS
-2x Mx5 -99 10th Anniversary 3162+4255/7500
X-MX5 BRG-lakkert hvit-346000km Longnose (Solgt)
- AJF
- 6500 RPM
Hyggelig å møte folk å skryte å juge på sjøflyhavna men får et annet kick av noen runder på Rudskogen, så det valget var lett for meg når jeg først hadde muligheten for å bruke en hel ettermiddag/kveld på bilKremgutt wrote:Torsdagstreff i dag på Fornebu..

Godkjent unnskyldningHarald wrote:stavanger på jobbtur...

Oppsummering av gårsdagen på Rudskogen:
Strålende vær og ca 40 biler som kjørte. Vi var eneste MX5 som var der, ellers var det overvekt av Porscher som kjørte men også mye annet moro. Tøffeste bilen på rudskogen var en ny Ford GT, dessverre kjørte den ikke

Grei organisering på Trackday treffet, men irriterende at de ikke hadde helt kontroll på hvor mange runder biler hadde kjørt før de ble vinket av banen, er greit å bli vinket av etter 15-20 runder, men når de bruker flagget etter 5-6 runder er det irriterende, heldigvis var ikke kø i depoet noe problem, så man kom seg kjapt utpå igjen.. Var heller ikke flaggvakter rundt banen, noe som gjorde at det en tid stod to biler i sandfellene en i S kombinasjnen og en i slakteren uten at heatet ble blåst av. Trass i mye gromme biler, var det veldig varierende nivå på føre og flere rare (klønete) avkjøringer, en Skyline som dro rett frem i slakteren og en orange Supra som kjørte rett frem i svingen etter langstreket, heldigvis ikke noen personskader men gikk vel et par forntfangere, og en Speedster som fikk ripet opp hele siden sin etter lett platekontakt med en annen bil.
"Mazdaratien" min gikk knirkefritt

Last edited by AJF on 11 Sep 2009, 08:42, edited 1 time in total.
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
hvordan var dekka kontra R888?
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
- AJF
- 6500 RPM
Stilte med nesten nye Yokohama A048 dekk på Rudskogen i går ja mot tidligere hvor jeg har kjørt på R88, begge deler i dimensjon 195/50/15DrHolm wrote:hvordan var dekka kontra R888?
En amatør sine betrakninger:
Yokohama dekkene trenger litt lengere tid på å bli varme, men da satt de også sykt bra, men like fult mulig å kjøre litt bredt i svinger med disse akkurat som det var med R888ene (kanskje bilen min er litt vel overstyrt satt opp

- DrHolm
- 7200 RPM
kjører du soft eller med.?
Kult. En kollega av meg var det med sin 996. Han lå bak den orange supran når han skulle på tyttebærtur. Det virket ikke som om han hadde bremser i det hele tatt så det var omtrent 200 km/t rett til skogs. Han kjørte også 50 runder denne kvelden.
Han nevnte at det var en rød GT3 som lå og driftet konstant. Er ikke så ofte man ser en 911 sidelengs.
Han nevnte at det var en rød GT3 som lå og driftet konstant. Er ikke så ofte man ser en 911 sidelengs.
- DrHolm
- 7200 RPM
hvis noen herfra får svartflagg, eller kanskje ikke kommer igjennom teknisk, så ikke skyld på meg...
(hilsen flaggvakt, og/eller muligens teknisk)
vi ser ann heatene, så kanskje vi får noen turer utpå med Sport'n.

(hilsen flaggvakt, og/eller muligens teknisk)
vi ser ann heatene, så kanskje vi får noen turer utpå med Sport'n.

- DrHolm
- 7200 RPM
Da er vi hjemme igjen.
blei noen timer i S'n sammen med fruan.
dagen beste inntrykk var vel kjakan som tyna en Supra, runde etter runde, for så og psyke den ut i et hav av blårøyk (Supran) i svingen etter langstrekka.
på et annet heat fikk han en go-sladd i starten av S'n og dro kontra'n ut på gresset og hompa ut på banen igjen. jeg lo så jeg grein...
sinsykt bra satsa Jeppe! så du fikk bedre og bedre rytme utover dagen.
Doc & Madammen.
blei noen timer i S'n sammen med fruan.
dagen beste inntrykk var vel kjakan som tyna en Supra, runde etter runde, for så og psyke den ut i et hav av blårøyk (Supran) i svingen etter langstrekka.
på et annet heat fikk han en go-sladd i starten av S'n og dro kontra'n ut på gresset og hompa ut på banen igjen. jeg lo så jeg grein...

sinsykt bra satsa Jeppe! så du fikk bedre og bedre rytme utover dagen.
Doc & Madammen.