Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
LoKi wrote:Er det greit at jeg ler litt nå, Stian?
Men bra du fant ut av det, elektriske greier er no pess
Sjekket jo alle sikringer uten den ene, da den låg til slik at min nydelige myke kropp ikke kom til.. og siden det funket på alle andre måter, så trodde eg jo det måtte vere dårlig kontakt, lysene lyste osv,. men at sikringene ryker har nok med ett street-meet eg var på,, kjørte toppløst og hadde en heftig sladd over en dam så var ca 15cm dyp i rundt 80km, og alt inni ble våtere enn ute... Men drittungen så satt på lo så han nesten besvimte, så det var verdt det.
Hvorfor i all verden skal man ta seg bryet med å sjekke det enkleste først, man pleier jo alltid å la himmelen ramle i hodet på seg når noe ikke funker som det gjorde for litt siden ....
Tenkte ikke på den jeg heller...
-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
RonnyG wrote:Var dette en original sikring? (Siden den satt så kronglete til).
Hvor var denne?
Kan være interessant å vite da dette fort kan skje med flere..
Standard sikring desverre dumskap ifra min side.. men den låg tett inntil en svart dings så den var ikke så lett å se og eg har ikke dette lokket hvor det står hva sikringen er..