Jubile utgave i år
Moderator: Styremedlemmer
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
- Status: Offline
Re: Jubile utgave i år
Syntes den er griselekker jeg!
Prisen er ikke så avskrekkende heller.
Prisen er ikke så avskrekkende heller.
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
WoooooW....Heated seats with five temperature settings
Ja dette har vi ventet i 20 år på...
Bortsett fra at de har kopiert fargen MIN, så er det vel lite imponerende her ja.
Jeg er rett og slett skuffa.
Og hvorfor gjøres en Limited Edition billigere enn vanlig? Og hvem fant ut at du må ha automatgir om du skal ha PRHT?
Imho burde de gjort som Ferrari med Enzo, og kjørt et veldig begrenset opplag med krav til tidligere eierskap for kjøp. Dette for at bilene skal havne hos entusiaster, i stedet for at en skalle fra Frogner kjøper den til kjerringa fordi den var billig.
En ting er at de kjører denne som en "public" LE, men de bør feire 20 år og tidenes mest solgte med litt mer brask og bram enn dette.
Men det er nå min mening..
(Det kan vel kanskje også gjenspeile den økonomiske situasjonen i verden nå at endringene er slik, men det er eneste gyldige unnskyldning)
Jeg er rett og slett skuffa.
Og hvorfor gjøres en Limited Edition billigere enn vanlig? Og hvem fant ut at du må ha automatgir om du skal ha PRHT?
Imho burde de gjort som Ferrari med Enzo, og kjørt et veldig begrenset opplag med krav til tidligere eierskap for kjøp. Dette for at bilene skal havne hos entusiaster, i stedet for at en skalle fra Frogner kjøper den til kjerringa fordi den var billig.
En ting er at de kjører denne som en "public" LE, men de bør feire 20 år og tidenes mest solgte med litt mer brask og bram enn dette.
Men det er nå min mening..
(Det kan vel kanskje også gjenspeile den økonomiske situasjonen i verden nå at endringene er slik, men det er eneste gyldige unnskyldning)
Rebecka - 1993 Perlemor
2003 Audi A6 2.5 TDI Avant
[x] Masse tysk ræl + en Camaro
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
Da blir den billig senere når vi eventuelt skal kjøpe denLoKi wrote:Dette for at bilene skal havne hos entusiaster, i stedet for at en skalle fra Frogner kjøper den til kjerringa fordi den var billig.

I'm the scatman. No, really...
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
- biXen
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 999
Synes det er ganske likegyldig hva de gjør med disse versjonene, mest PR greie uansett. Det som hadde vært fett er om det kom Mazdaspeed versjoner av sportsbilene også, ikke bare 3ern. Ikke at vi får råd til dem i Norge uansett da.
- Rudolf
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 627
Hvit bil med røde seter ......Hauk wrote:Jeg ble sittende og glo lenge på den hvite der, med røde seter. Skinnende ren og fin, litt bling-bling etc. Lekker som f...
Hmm ....

Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Beverly med røde LE seter ...hmmmm..Rudolf wrote:Hvit bil med røde seter ......Hauk wrote:Jeg ble sittende og glo lenge på den hvite der, med røde seter. Skinnende ren og fin, litt bling-bling etc. Lekker som f...
Hmm ....
![]()
Erik
x 99 10th anniversary 1,8 (3934/7500)
alle de kule japsebilene er laget for mange år siden, 90tallet var tingen desverre..
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
''objects in mirror appear to be slow''
Er det bare jeg som lurer på hvem som har regnet feil? Jeg mener, 10th anniversary utgaven for 10-års jubileumet kom i 1999, som nittennittini modell, mens 20th anniversary utgaven for 20-års jubileumet kommer i 2010 som en totusenogti modell ?
Småflaut for Mazda spør du meg... men JA, den hvite med rødt interiør vekket et skikkelig "ha-begjær" i meg også... bare så ufattelig merkelig at jubileumsutgaven ikke kommer med største motoren ????

Småflaut for Mazda spør du meg... men JA, den hvite med rødt interiør vekket et skikkelig "ha-begjær" i meg også... bare så ufattelig merkelig at jubileumsutgaven ikke kommer med største motoren ????

1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2
Årets utgave er for MX5 i Europa, mens 10th er for Miata/Roadster i verden.
Den kom ikke til Europa før 1990.
Den kom ikke til Europa før 1990.
Rebecka - 1993 Perlemor
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
Måske ser vi slet ikke de røde sæder her i Europe, (de er måske kun for Japan).HansT wrote:Småflaut for Mazda spør du meg... men JA, den hvite med rødt interiør vekket et skikkelig "ha-begjær" i meg også...
De billeder som har været vist so far, har alle været med de sorte Recaro sæder, men de er nu også lækre

ND 1.5 Edition 2016 SoftTop Soul Red Metallic
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
FETE seter det ja..
semsket sitteflate er fint i svingene og

2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
Ihht artikkelen i starten, så er denne bilen forbehold Europa.
Noe som også er logisk, siden den kom til Europa i 1990, i motsetning til Asia.
Noe som også er logisk, siden den kom til Europa i 1990, i motsetning til Asia.
Rebecka - 1993 Perlemor
- Rakrygget snylter.
- Rakrygget snylter.
De Recaro setene der blir levert standard i 2.0 Sport utgaven også.. her i Norge.. og er ikke noe spesielt for anniversary modellen sånn sett..EspenAndre wrote:FETE seter det ja..semsket sitteflate er fint i svingene og
men JA, setene er rålekre.. også i kun sort..
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2