Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Precious wrote:Men da har man ikke parklys lenger da?
Kanskje ikke påbudt og kjørelysa blir kanskje ikke sterke nok til at det blender så mye.
Jeg har pr i dag ikke 5W parklys, har kun enpolet kontakt med 21W som kjørelys og "låvedørlysene". Slik at om det skulle bli noe stress i en eventuell teknisk kontroll er kjørelyset i "låvedørene" kjørelyset mitt og 21W pæren som jeg bruker som kjørelys kun parklys (med sterk pære). Bilen ble som nevnt tidligere godkjent på EU kontroll i forrige uke uten at det ble stilt noen spørsmål eller gitt noen anmerkninger på lys.
Hadde jeg hatt, topolede kontakter ville jeg selvfølgelig gjort modifisering slik HansT beskriver, så om noen har en topoled kontakt tilovers fra en Miata ta kontakt (jeg har klart og skaffe meg en slik kontakt, men mangler fortsatt en)
-1994' Mazda MX-5 1,8MP62 (klassikeren)
-2019' Mazda MX-5 2.0 (den fremtidige klassikeren)
-2012' Nissan Leaf SL (sparebøssa)
-2019' Tesla Model X LR (trekkvogn og hyttebil)
de på EU kontroll har ikke så mye peiling da, eller så er de ikke så firkanta..
Fikk min godkjent med 21W parklys og med altezzalykter med røde blinklys bak
AJF wrote:
Precious wrote:Men da har man ikke parklys lenger da?
Kanskje ikke påbudt og kjørelysa blir kanskje ikke sterke nok til at det blender så mye.
Jeg har pr i dag ikke 5W parklys, har kun enpolet kontakt med 21W som kjørelys og "låvedørlysene". Slik at om det skulle bli noe stress i en eventuell teknisk kontroll er kjørelyset i "låvedørene" kjørelyset mitt og 21W pæren som jeg bruker som kjørelys kun parklys (med sterk pære). Bilen ble som nevnt tidligere godkjent på EU kontroll i forrige uke uten at det ble stilt noen spørsmål eller gitt noen anmerkninger på lys.
Hadde jeg hatt, topolede kontakter ville jeg selvfølgelig gjort modifisering slik HansT beskriver, så om noen har en topoled kontakt tilovers fra en Miata ta kontakt (jeg har klart og skaffe meg en slik kontakt, men mangler fortsatt en)
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
HF-mx5T wrote:hvordan får man utav den orange plasten inni der da ?
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Noen som kunne tenke seg å skrive en guide for oss virkelig dumme?
Jeg ønsker enten:
a) Å få et mye sterkere lys i parklyset
eller
b) Bytte om parklyset og blinklyset. Da trenger jeg samtidig en kraftig pære til blinklyset (som sitter i den lille lykta).