Er allerede kjipt nok å vente på lisensierte biler på nsk treff. om man ikke skal vente på en gjeng biler, som absolutt kunne kjørt sammen med resten av bilene.. snakker man om 1-2 timer avbrekk fra vanlig kjøring, for at en gjeng pysete mx5 eiere skal dasse rundt. så blir mx5 klubben brått kjempepopulærRudolf wrote:Nei !Vidar wrote:Er det slik at vi får medlemspris på NSK sine banedager med MX5 klubb kortet ?
Men vi jobber med å få en "spesialordning" på et av heldags-arrangementene til NSK i år.
Tanken var å lage et opplegg for de som vil prøve seg på bane, men ikke nødvendigvis ønsker å kjøre en hel dag.
Jeg kan tenke meg at vi begrenser til et tidsrom på mellom en og to timer der vi slipper utpå "debutantene" og der de får et eget førermøte i forkant.
Det vil sikkert være lurt med noen runder der vi følger Safety-car for å lære litt sporvalg etc.
Kunne også tenke meg noen til å hjelpe til med å skru sammen opplegget.
De må være medlem av klubben vår (og gjerne også NSK).
Ta kontakt.
Erik

det er nok opptil flere av oss mx5 eiere som er villig til både å ha med helt ferske folk i egen bil, og bli med i andres biler som instruktør. Dette er noe ihvertfall jeg har testet opptil flere ganger, med veldig bra tilbakemeldinger fra de som har prøvd. AOB overlevde også

NSK banekjøringene er som sagt veldig ryddige sted å lære seg å kjøre på bane..