link ecu
Moderator: Styremedlemmer
fårdu kjøpt den chippen for 30 dollars hvis du ikke har kjøpt linken der? dessuten, med oppgraderingen av software følger en del annet med.. som temp sensorer osv for ca 1000kr som også må kjøpes til... Sjelden det er billigere i sverige enn usa gitt, så virker litt rart... Mistenker egentlig at linken som FM bruker nå er Link-PLus som står oppgitt der.. ettersom de har en MK 1 og en Mk2 link.. og har man mk1 link er det ikke lenger så lett (umulig?) å oppgradere til dagens software..
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
Hei,
Har en 1.6 med sebring kompressor som jeg tok blokka på i tyskland, 200 km/t litt for lenge antageligvis.......Etter dette kjøpte jeg link med bankesensor (og nye injectors naturligvis) da det antageligvis var for høy tenning som gjorde utslaget..
Siden har jeg opgradert med mere trykk, vannkjølt intercooler, ny clutch, jacson racing grenrør og sportscat, plukker ut luftmengdemåler og filter, og satt på et k&n filter. Hadde bilen innom turboteknikk for litt finjusteringer og kjørte ut med 191 hk (var 90 hk org).....Linken skal ha mye av æren for dette, og så synes jeg det er artig å fikle litt...
mvh Lars
Har en 1.6 med sebring kompressor som jeg tok blokka på i tyskland, 200 km/t litt for lenge antageligvis.......Etter dette kjøpte jeg link med bankesensor (og nye injectors naturligvis) da det antageligvis var for høy tenning som gjorde utslaget..
Siden har jeg opgradert med mere trykk, vannkjølt intercooler, ny clutch, jacson racing grenrør og sportscat, plukker ut luftmengdemåler og filter, og satt på et k&n filter. Hadde bilen innom turboteknikk for litt finjusteringer og kjørte ut med 191 hk (var 90 hk org).....Linken skal ha mye av æren for dette, og så synes jeg det er artig å fikle litt...
mvh Lars
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
- Status: Offline
Hva er forskjellen på en 90 og 116 då? Har ikkje funnet noe svar på dette, noen som vet f,eks hvor mye komprisjon det er i en 90 kontra 116...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..