Jeg begynner å bli lei alle disse yberkule driftevideoene som kommer i bølger etter hver gang det har vært Formula Drift i USA. Alle er jo like med den samme ultrastygge Mustangen til han hillbilly Gittin Jr. osv. På det nivået kjører de så cleant også at selve driften blir kjiipere enn om de hadde kjørt spor.
Jeg så denne filmen på Motormavens.com. Helt konge og helt motsatt av det jeg beskrev over IMHO.
De som ikke er enig, tar feil.
Kul driftevideo fra Texas.
Moderator: Styremedlemmer
-
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 852
- Status: Offline
Re: Kul driftevideo fra Texas.
Jupp, videoene fra fd er ganske kjedelige og kameramennene har stortsett også alltid samme kjedelige kameravinkler, slitsom redigering osv...
Tror gittin Jr er en kjernekar, men liker rett og slett ikke de nye yankee bilene i drifting, de er for store og klumpete...
Tror gittin Jr er en kjernekar, men liker rett og slett ikke de nye yankee bilene i drifting, de er for store og klumpete...
Jau. Det er resultatet av ville amerikanske markedskrefter. Diverse Energidrikker og Ford har jo fått hele dette sirkuset til å legge seg på ryggen.
-
- 7200 RPM
HAHAHA! Noe så sinnsykt rått! Men kanskje er det like greit at folk ikke driver slikKolbotn wrote:Drifting er ikke som det engang var;)

I'm the scatman. No, really...
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
1998 Mx-5 1,8 l
1996 Mx-5 1,8 l T
x-1990 Miata
-
- 7200 RPM
Steinar, folk gjør det der enda i Japan... Veiene i fjellsidene er stortsett fri for trafikk på nettene... Så da kommer hashiriyaen fram (streetracerne), de har vakter både på toppen og i bunnen som varsler om det kommer biler som ikke er med på leken...
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
Me like..
| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
- DanielHovdahl
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 1022
Pro driftingen i USA kan gjerne bli litt kjedelig noen ganger ja, enig der. Men vi har jo en Nordmann med i Formula Drift! Fredric Aasbø i en rød Supra, han kjørte blant annet i Long Beach og kom på en helt utrolig 4. plass av over 50 biler! Han skal kjøre nå i neste runde også, da blir det verdt å følge med! For han kjører helt rått. Satser alt.
Men de grassroot gutta i Japan er jo de som tar den helt ut. Det at dem har baller nok til å kjøre på gata er jo bare beundringsverdig.
Men jeg må jo nevne (litt skamløs promotering her), driftingen i norge er jo ikke halv-ille den heller! Kan jo bare se her: http://vimeo.com/11921156
Men de grassroot gutta i Japan er jo de som tar den helt ut. Det at dem har baller nok til å kjøre på gata er jo bare beundringsverdig.
Men jeg må jo nevne (litt skamløs promotering her), driftingen i norge er jo ikke halv-ille den heller! Kan jo bare se her: http://vimeo.com/11921156

Stolt eier av en 1995 Mazda MX5, svart /m hardtop
Drifted.com
Drifted.com