Høyre side: klarer akkurat å få inn fingrene.
Venstre side: for trangt til at fingrene mine kommer inn.
Skal måle i kveld. Kommer tilbake med oppdateringer.Kolbotn wrote:Mål avstand fra skjermkant til hjulsenter, da finner du fort ut om den er like lav på begge sider.
Stikk hånda på innsiden og kjenn etter om du finner stedet der det subber.
Glassfiber, så det er ute av bildet.StianOppistov wrote:En stk plastklubbe, så er problemet ditt vekke, bank inn kanten litt der hvor den subber..
Passformen på breddekittet er upåklagelig. Fikk høre at aftermarket Postert deler er drit elendig passform på. Har til og med sett det med egne øyne, idag o.O'Moonlight wrote:Mer ET, eller mindre spacere. Eller bare bytt dekkene tilbake til 225 dekk som passet med breddekittet. Du har jo gått opp hele 2 nr på dekkbredden.. Subber garantert på den ene siden pga at breddingen er i GF, det lever litt..
Bytte dekk ligger nederst på listen. Først skal dempere byttes og se om problemet ligger der. Hvis ikke blir bilen hevet litt. Deretter kommer bytting av dekk.
Jeg har ingen aning på hvordan jeg sjekker slikt! :O Eller hva det er snakk om for å si det sliktAgility wrote:Hvordan står justeringsskruene for vinklene bak ?? Er de like på begge sider, eller er bærebrua skrudd mere ut på den ene siden ??? Det kan isåfall være nok til at det subber på kun ene siden....