Riktig, riktig.
Jeg kjører med begge FM-stagene og synes det virker fint. Nå er jo jeg allergisk mot understyring så jeg kan ikke si at det er best for alle.
Men jeg mener bilen er balansert og nøytral nå.
Men dette kommer nok litt an på andre faktorer og;
jeg har FM-fjærer med Tokicodemperne på 2 foran, 2 bak til hverdags og 4,4 til fest.
Jeg har og stag i motorrommet som kanskje medfører at bilen "tåler" noe mer stag bak uten å bli "for" overstyrt.
Jeg tipper og at den veike 1,6 literen min uten diff sperre takler dette greit ifht. snurre/presse-gutta som har litt mer trøkk og som kanskje har godt av litt "løsere" hekk for å få ned kreftene.
FM stagene har forøvrig 3 forskjellige innfestinger foran og 2 bak for forskjellig stivhet. (jeg vet ikke helt hva jeg har...

)
Jeg er ihvertfall fornøyd med bilen nå og synes jeg har god kontroll og kontrollerte 4-hjuls-sladder på bane.
Mitt oppsett:
FM- fjærer 318/233
Tokico Illumina dempere (Justerbare 1-5)
FM stabstag foran/bak
FM rear upper shock mounts (for ekstra fjæringsvei).
IL chassis braces foran/bak
IL stag i motorrommet
1.8 bremser
15" BBS med 195/50 Toyo R888 (ET45!

)
og FM's anbefalte hjulstilling.
http://www.flyinmiata.com/tech/alignment.php
Interesserte er velkomne til å prøve!
Jeg er nok å finne på Akershusstranda i morgen.
Magnus