Snakker du med et lakkverksted lakerer dem felgene den fargen du vil haAndreasnicolai wrote:Kunne de felgene vært greie om de ble pulverlakkert hvit?

Moderator: Styremedlemmer
Snakker du med et lakkverksted lakerer dem felgene den fargen du vil haAndreasnicolai wrote:Kunne de felgene vært greie om de ble pulverlakkert hvit?
Jeg får pulverlakkert de gratis gjennom noe slekt, det jeg tenkte på om dere tror de felgene hadde vært pene/ok som hvit?Ernst wrote:Snakker du med et lakkverksted lakerer dem felgene den fargen du vil haAndreasnicolai wrote:Kunne de felgene vært greie om de ble pulverlakkert hvit?
aah.Andreasnicolai wrote:
Jeg får pulverlakkert de gratis gjennom noe slekt, det jeg tenkte på om dere tror de felgene hadde vært pene/ok som hvit?
Liker ikke slike polerte kanter.
Oj, det visste jeg ikke. Hva tror du om prisen, mulig å få den litt nærmere 40 tallet?uggla wrote:Kanalene er sorte originalt på alle NA'er.Felgene må byttes, stativet bak må av, og likte ikke at kanalene var lakkert sort.
Ellers så dette ut som en grei bil med moderat antall km.
Nye felger så er denne fin som smør.
Magnus
Takk for påminnelsen. Får forhandler noen som helst fortjeneste i forbindelse med salget av denne bilen?LoKi wrote:Jeg vil gjenta at dette er en bil som selges "for kunde", og det er dermed ikke forhandleren som selger den.
Det er en innbyttebil som forhandler ikke ville kjøpe, eller ga for lav pris for, som de tilbyr seg å selge for kunden.
Forhandler står dermed ikke ansvarlig for bilen, og det er ikke dem man må forhandle med, men eier av bilen.
I tillegg kan forhandler påberope seg uvitenhet, og du ender dermed med å kjøpe en bil av en selger som ikke vet noe om bilen, og dermed ikke trenger å stå til ansvar for noen feil på den.
Takk igjen, hehe. Ser for meg at jeg drar dit imorgen å ser over bilen. Også får kontaktinformasjon til eier. Ser for meg at det er lettere å prute hvis jeg finner noe å utbedre sammenlignet med om det var forhandler som solgte bilen.LoKi wrote:Det tviler jeg på.
Min erfaring med dette, er at de stiller bilen til disposisjon for interesserte, og opererer som en agent for selger uten ansvar for salget.
Det kan selvfølgelig være forskjellig praksis på dette, men de har ikke virket til å brydd seg med bilen i det hele tatt.
Du får bare nøkkelen og en lykkeønskning..
Blir feil å svartmale dette 100%, men jeg vil bare tipse deg om å være varsom
Du er uansett avhengig av dialog med selger for å få informasjon om bilen, så ikke gjør et spontant kjøp der og da.