Men har du den bak passasjersetet, så blir det heller ikke no "feel" fra bassen, slik den er ment å gi. (Passasjeren får den..)
En kompis av meg var STÅLFORNØYD med flatbassen han hadde kjøpt fra et annet merke, og den kosta nesten dobbelt så mye som Focal sin.
Satte meg i bilen hans (Smart FourTwo), og jeg var skikkelig skuffet. Lyden er like tam fra en DYR flat sub, som fra en mellompriset slik som Focal sin. Hvordan ADS-sakene til en tusenlapp fra Torshov er, tør jeg nesten ikke å tenke på

Vedrørende spiller, så vil jeg ikke anbefale Pioneer heller. Dårlig menysystem, og et display som du f*** ikke får til å slutte å blinke. Jeg fant ikke engang ut hvordan jeg stilte klokka. (Jeg sjekka ikke bruksanvisningen, siden den kom på CD. Hvem f*** fant ut at bruksanvisningen til en BILSPILLER skal være på CD anyway?)
Den var så ræva at jeg ga den sammen med Coopern da jeg solgte den.. (Og det var forgjengeren til 1-DIN spillern som er avbildet)
Nå bruker jeg en Sony-spiller som jeg anbefaler på det sterkeste, mye på grunn av den geniale løsningen de bruker for MP3-spiller/USB-penn.
I stedet for CD-spiller, så er det en skuff hvor man kan legge slikt. Er plass til iPhone inni den, og det følger med overgang. Sony kaller det Tune Tray, og jeg er overbevist

Tror det er en DSXS300BTX jeg har, men jeg husker ikke sikker.