Denne fredags ettermiddagen startet med skybrudd og dermed ganske våte forhold for gateslicks på Rudskogen.
Men det er jo slike forhold man lærer mest av, og jeg har etter hvert begynt å like å kjøre på vått.
Etter en pause (med ganske mye juging), så hadde det tørket opp en del.
Noe forbauset konstaterte jeg at jeg raskt fikk rundetider som tangerte persen min fra i fjor

Enten lærer man mye av kjøring på vått, ellers så er Rudolf i veldig godt slag, eller så begynner sjåføren å få litt drag på dette her.
Jeg tipper det er en passe dose av alle tre faktorer.
Etter over 30 runder, måtte jeg gi meg av naturlige grunner.
Jeg hadde ikke mer sprit (E85) på tanken

Så Rudolf er tørst under slike forhold.
Som vanlig må jeg bare konstatere at Rudolf funker helt fjell !
Ingen problemer med noe som helst.
Jeg er spesielt imponert over bremsene, standard 1.8 bremser med greenstuff klosser (montert for to år siden) og slissa skiver.
Mange "tøffe" biler/sjåfører bremser mye tidligere en jeg etter rettstrekkene.
Mine bremser tar skikkelig og er veldig forutsigbare.
Rudolf i aftensolen etter en god økt på banen, med neste tom tank.....
Erik
(fornøyd Ræserbileier)