What key to choose. Orginal? Custom made?
Skal søke litt rundt - ser ut som blanke nøkla til rx-7 og diverse anna mazda skal passe også.
Moderator: Styremedlemmer
Heimelaga randall ja! Såg nokon som hadde laga eit ganske bra eit av nokon BMW delar her på forumet - men huskar ikkje kven sin tråd det var iKratoxy wrote:Flotte deler! Randall skal visstnok være bra, vurderte å mekke til noe hjemmelaga greier i samme duren
Donere det skada, fæle rattet til AutoMiata?
Dette er helt i tråd med det som "Shake" i FCM sier her: https://www.youtube.com/watch?v=WhWZ57baTOwSunnmøring wrote: Må også legge til at eg har køyrd utan bakre krengestag, og no siste veka utan det frame også. Eg skulle bytte foringar på den framme til polybush, men ga opp då det var for mykje utfordring å prøve å drage ut dei gamleSo no er løysinga rett og slett å køyre uten.
Det er faktisk ikkje noko særlig mykje meir krenging på bilen med dei fjørene eg har no, og bilen oppfører seg akkurat slik som den gjorde før når begge staga var montert, dvs litt slapp på 'turn in'. Det positive er at det har blitt merkbart behageligare på ujamne vegar - spesielt der det er holer, humpar og søkk som kun eine hjulet\sida går over.
Så dersom du køyrer senka, og ikkje jagar etter å trimme av sekund på handleturen til joker, så vil eg faktisk anbefale å prøve bilen din uten krengestag hvis du skal demontere likevel