Ny Miata i Drammensområdet.

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
MagnusAntony
7200 RPM
7200 RPM
Status: Offline

Ny Miata i Drammensområdet.

Post by MagnusAntony »

Og eier er meg :D:D:D:D

Er veldig gla nå, endelig fått tak i bilen ;)
Den har gått 97 000 miles, men kilometer(miles ;))stand skremmer ikke meg. Har vært å prøvekjørt den, og den var mye, mye mer tightere og bedre enn andre jeg har prøvd, som har gått mindre.

Dette er en 90 modell, som trenger litt TLC.
Fred
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 518

Post by Fred »

Gratulerer! få se bilde da :)
noen store feil og mangler på den?

sjekka veiva enda?
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
MagnusAntony
7200 RPM
7200 RPM

Post by MagnusAntony »

Har ikke sjekket veiva, men kommer vel til å se på den idet jeg henter den til onsdagen. Det bekymrer meg egentlig ikke, og jeg regner med å ikke se noe når jeg ser på den på onsdag. Er den så lealøs at jeg ser det, så hadde den nok ryki på prøveturen. Og hvilket bedre tilskudd til å få igang litt seriøse trim prosjekter finnes det, enn at originalmotoren raser? Heheh.. ;)

Har nå mine drømmer om denne bilen.

Veeel, cab`n lekker ganske heftig, og er ikke pen. Denne vil bli byttet snarest.

Ellers så er det ene baklykta som er knust, og jeg har 2 nye på vei fra kodvaag. Tusen takk for dem ;) (skal putte inn penger imorgen)

Også er det høyre forskjerm som ikke er rettet ut ordentlig, det vil si, istedenfor å banke ut en liten bulk, så er den sparklet igjen. Jeg mener å huske det var nesten 1 cm med sparkel, og det har jo såklart begynt å gape. Det som er max på opprettingsverksteder er vel 1-2 mm. Så dette skal jeg rette ut, og sparkle på nytt på skolen. Lakkering overlater jeg til lakk-verksted.

Men dette er jo ingen store problemer, dette er ting du må regne med på en 15-år gammel bil. Den virket veldig tight og fin når vi prøvde den, så vi får håpe jeg ikke har kjøpt katta i sekken.

Bilder kommer når jeg får bilen i garasjen, er vel ikke 100% sikker på at den er min før den står her jeg.. :D
Jonaldo
2000 RPM
2000 RPM

Post by Jonaldo »

Grattis!
Hvor i Drammen holder du til?
Hvilke farge er det på vidunderet?
X 94 MX5 1,8
MagnusAntony
7200 RPM
7200 RPM

Post by MagnusAntony »

Vel, det er litt utenfor drammen da. Men takk skal du ha. Har observert din ett par ganger. Veldig pent eksemplar du har. Min er rød. Må vel få stablet noe treff til våren? :P
Jonaldo
2000 RPM
2000 RPM

Post by Jonaldo »

Det var vel ikke deg jeg kjørte bak/forbi oppover Konnerudbakken i går kveld (ca.20:00)?
X 94 MX5 1,8
MagnusAntony
7200 RPM
7200 RPM

Post by MagnusAntony »

Iogmed jeg bare har sommerdekk.
Og er 17 år.
Og bilen står i garasjen for litt mod`s.
Så er det litt lite sannsynlig. Men vet det er ett par miata`r her i området ;)
Post Reply