Noen som vet hvor kontaktstykket til hardtoppen skal komme opp i bilen??
Vet at dette kontaktstykket finnes, så det for en tid tilbake når jeg skulle ta av hardtoppen, men nå som vinteren kom har jeg ikke funnet det, mistenker at det har falt nedi ett hull i ramma bak der.. Har også lett under teppene, men har ikke funnet det.
Hvor er denne kontakten og hvordan slår man varmen på når det er koblet til? Vrir man bare varmeapparatet helt til høyre, innstillingen for å blåse på ruta?
Mvh Emil
Kontaktstykke til Hardtop!
Moderator: Styremedlemmer
Kontaktstykke til Hardtop!
[X]1991 Sveitsisk Mazda MX-5
1989 Audi Coupe Quattro 20V
Da var Mx5tiden over for denne gang.
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
- Status: Offline
Du må ikke ha egen knapp på tidlige modeller... Ligger en funksjon som er styrt via varmeapparatet
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
Ok, jeg tror faktisk at når man setter varmeapparatet på at det skal blåse på ruta (deicing) slår man på varmen i hardtoppen.. Jeg vet at det kontaktstykke er der ett sted, men det er blitt borte... Kan noen som har hardtop med varme ta ett bilde av hvor ledningen forsvinner ned i bilen ?
[X]1991 Sveitsisk Mazda MX-5
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Status: Offline
er det kontakten som kobler HT til lednigsnettet i bilen?
den skal være rett bak førersetet i alle fall,
og ja det skal være en funksjon som gjør at trådene er på, når man slår på de-fog på varmeapparatet...
jeg kjøpte heller en bryter hos mx5-parts, for de få minuttene den skal være på originalt ville ikke vært nok for min bil til å smelte is på ruten... så nå kan jeg selv velge når den skal slås av..
den skal være rett bak førersetet i alle fall,
og ja det skal være en funksjon som gjør at trådene er på, når man slår på de-fog på varmeapparatet...
jeg kjøpte heller en bryter hos mx5-parts, for de få minuttene den skal være på originalt ville ikke vært nok for min bil til å smelte is på ruten... så nå kan jeg selv velge når den skal slås av..

2004 Mazdaspeed MX-5
X-1992 MX-5
X-1992 Miata
X-1992 MX-5
X-1992 Miata