Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tror de fleste som var med på årets sommerrtur i Telemark, kan skrive under på at veiene der stort sett er beregnet for traktor og Mitubishi Pajero.
Selv med originale 14" på bilen var det et sant mareritt å tråkle seg frem mellom slaghull og telehiv. Å kjøre med 17" felger på den type vei, vil før eller senere medføre skeive felger.
Medlemsnr : 230
91 Mazda MX5 BRG - SOLGT
05 BMW Z4
04 Audi A4 1.9 TDI Quattro Avant
16 Opel Insignia
OT. Jeg var ikke edd på noe Telemarkstur, men har bodd der i 23 år. Helgependlet et halvt år og strekningen mellom Kongsberg og Gransherad over Bolkesjø er et sant helvete!
Fucka felgene til Golfen *R.I.P.* ganske bra der.
Kjører selv på 205/40-17 og har stor respekt for store dumper i veien...
Lurer på å går for 215/35 neste gang for å få mest mulig korekt rulleomkrets på 17tommere.
Har samme syndrom at det subber "oppi" skjermen... er en liten kant som stikker ned der på innerskjermen som skal bort:)
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
205x45-16 er merkbart høyere enn 185x60-14. Jeg bor på hytta om sommeren, og slo ikke nedi noen gang i fjor. Da kjørte jeg med 205x45-16. I år kjører jeg originalt, og må liste meg framover og kjøre i zig-zag for å minimalisere subbingen.
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover
midget77 wrote:205x45-16 er merkbart høyere enn 185x60-14. Jeg bor på hytta om sommeren, og slo ikke nedi noen gang i fjor. Da kjørte jeg med 205x45-16. I år kjører jeg originalt, og må liste meg framover og kjøre i zig-zag for å minimalisere subbingen.
Moralen er altså, som med alt annet, jo større, jo bedre
Kjører selv for øyeblikket 195/50-15... fornøyd med det.. men feil felger:P skal bytte felger, og kommer til å kjøpe 205/45-16.. håper det blir braaa