Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jimmype wrote:noen som har noen invendinger for hva jeg burde gå for?
Hvis du ikke har planer om luftpresse, ville jeg gått for en 1.8 (noe jeg også har gjort. ..) Hardtop fra MG høres litt rart ut (skeptisk), men det er kanskje bedre enn ingen hardtop?
StianS - medlem nr. 562
X '95 Miata 1.8 Montego Blue, Tan skinn, Hardtop, AC, CC, Torsen diff, ikke ABS,
Er det ikke snakk om hardtop fra MG hagen eller hva han hette han som solgte uoriginale HT ?
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
blir å gå for den røde, hvis ikke stian oppistov selger bilen sin. Virker som om den er meget fin, men en ting er sikkert, jeg SKAL ha en mx-5 for neste helg!
da har det blitt mx-5 på meg:D Får den på mandag, eneste jeg må gjøre er å lappe/skifte bensintank...
tror jeg kommer til å bli fornøyd, bilen virker veldig bra og det foreligger NAF test på den http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=2&tot=9
Betaler 56 000kr for den, mener jeg har gjort et godt kjøp, eller....
Om du ønsker det så tror jeg du har krav på å få et lite høyt nummer bak da det ser ut som at det er klippet i skiltet for å få det på plass.
Og det er jo... ulovlig Så dersom du vil så...
Og siden jeg for øyeblikket ikke har mx-5, men stadig er innom og titter etter en, så må jeg få si at jeg er litt misunnelig. Du vil få mye morro med den der.
Men trenger du virkelig en ny tank? Går det ikke å sveise den som er der?
PS! Om du ikke har sveist bensintanker før så la et verksted ta seg av den. Det gjør de fort og greit dersom utgangspunktet ikke er håpløst.
steffen wrote:Grei pris dette. Virker som du får mye for pengene.
Da er det bare å cabbe i kulda
det med softtop på vinteren. hvordan funker det? etter å ha lest forumet opp og ned så skal det fungere greit?
har akkurat tatt med noen øl for å feire at jeg endelig har fått meg mx-5 har kjørt sykkel i et par sesonger og håper jeg kan få litt av den samme følelsen av mx-5en
Håper jeg ikke angrer!!! godt å vite at det finnes en side på internett der man får kontakt med likesinede du får ikke det om du kjøper en audi eller uannsett hviølken bil!
det som av er at han var på EU/NAF test og de av han eu-godkjenning frem til jan 2007, og da skulle det være fikset. eier har ikke merket til noe av dette selv. tipper det er en en slange eller no lignende som er feil. kan i akkefall ikke være noe stort siden din godkjente bilen for 4 mnd
Gratulerer! Du får feire med måte - og ta det rolig med ølet! Den siste meldinga (7 minutter etter den forrige) ble ihvertfall merkbart mindre forståelig!
Gratulerer med pen bil Bilen virket veldig pen og strøken på bildene. Eneste jeg har noe å si på er kilometerstanden, men nå snakker vi jo om mazda, eller japsebiler generelt som er svært holdbare og ikke minst driftsikre!