Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er dette settet lett å få inn i vognkortet og gjennom EU-kontroll?
Eller om noen her har andre gode forslag på sett som er justerbare fra bilsetet, slik at vi gamle slappingene ikke trenger å løpte rundt bilen for å justere kjørehøyde/stivhet
er vel ca det eneste jeg vet som er justerbart fra førersetet.. og jeg tror du kan glemme godkjenning av det. ikke sett de kitta med tüv enda ihvertfall..
ellers skal tein flex være bra saker.. omtrent samme hardhet på fjærer osv som jeg har på min nå. men bedre demper..
Eller om noen her har andre gode forslag på sett som er justerbare fra bilsetet, slik at vi gamle slappingene ikke trenger å løpte rundt bilen for å justere kjørehøyde/stivhet
EDFC justerer bare stivheten på demperene, ikke høyden.
Men hvordan pleier verkstedene som utfører å være på slike dempere og fkærer a? Pleier det å gå gjennom eller blir det å bytte dette annenhvert år også?
hmmm, så det nå, en må ut å skru på høyden ja, men man må vel kanskje lide litt for kjønnheten da En kan jo pokkermeg justere den opp til 62mm 8O Blir kanskje litt for lavt da, men dit ville se pokker så kult ut
hmmm, så det nå, en må ut å skru på høyden ja, men man må vel kanskje lide litt for kjønnheten da En kan jo pokkermeg justere den opp til 62mm 8O Blir kanskje litt for lavt da, men dit ville se pokker så kult ut
Det er jo ikke så ofte man trenger å justere dem. Det er å finne 2 innstillinger, en for bane og en for veien.
Kort fortalt så kjør med tein, juster opp til normal høyde (Går sikkert bra med 20-30 mm lavere) før kontrollen, og tilbake etterpå. Det er ikke krav til TUV papirer iht ktf. Bare at det kan dokumenteres at delene er produsert til den modellen du har.
cartman wrote:
Det er jo ikke så ofte man trenger å justere dem. Det er å finne 2 innstillinger, en for bane og en for veien.
Kort fortalt så kjør med tein, juster opp til normal høyde (Går sikkert bra med 20-30 mm lavere) før kontrollen, og tilbake etterpå. Det er ikke krav til TUV papirer iht ktf. Bare at det kan dokumenteres at delene er produsert til den modellen du har.
Ah, jeg trodde alt måtte være tüv-godkjent. Men det å bevise at det er tilpasset bilen vil nok ikke være noe problem. Suverent, da ble hverdagen min litt lysere, takker
Sjekket prisene i England, de ligger noe under Norge, men ikke stort. Men en sparer da noen tusenlpper hvis en kjøper demperpakke og kontrollere, for så å få det sendt til Sverige via poste restante og hente de selv. Ulempenher er jo at ikke alle i Norge bor i nærheten av et postföretag. Men da vi som bor noe nermere Strömstd er der i ny og ne kan vi garantert hjelpe til med å hente delene for så å sende de videre via posten i Norge