Fikk bilen importert fra Tyskland i 2001, og er eneste norske eier på den. Så vidt jeg vet var det kun to eiere før meg, en eldre mann og en dame. Den hadde ca 95000km på telleren når jeg kjøpte den, nå nærmer det seg 165000.
Har ikke brukt den så mye etter at jeg kjøpte båt for halvannet år siden, men har ikke hjerte til å selge den heller. Kjekk å ha når sola skinner!
Felgene er ikke Compomotive, men Technomagnesio Antracite Sport. Ikke så godt å se forskjell, men Technomagnesio er litt kjipere da!
Ellers så er det stort sett det vanlige som er gjort: senket, eksos, skiftet alle lyktene + en god del annet tjafs. Motor og drivverk er stort sett originalt.
Har ikke lakket bilen, mesteparten av lakken er original sett bort fra høyre forskjerm som har en liten fargenyanse (j@vla irriterende). Ellers har tidens tann lagt igjen en del steinsprut og striper, så jeg kunne godt tenkt meg en lakkjobb. Eneste problemet er at dersom bilen blir strøken i lakken, kommer jeg til å bli hysterisk redd for å bruke den. Hadde vel blitt innlagt på asyl når jeg oppdaget den første bulken eller stripen.....