Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Pelle wrote:Jeg nekter å tro at ingeniørene til hverken Audi eller MB er så kørka at de lager det så komplisert å skifte en pære.!
På høyre side kan man ta ut luftfilterboksen. På venstre side sitter tanken til servo-olje og litt andre ting hvis jeg ikke tar feil. Jeg jobber på Audi-verksted og der går fangerne av. Mest nye biler dette da.
Kan jo dra opp ett annet eksempel de fantastiske ingeniørene har kommet med. Gamle peilepinner er jo av noe metall-legering og lett å lese av. De nye på Audi/VW er av plastikk, sort plastikk. Umulig å lese av nesten. Kan du si meg grunnen til dette? It`s aaaall about the money..
[tidl. RotaryPower]
-90 Mazda Miata
-61 Renault Dauphine
"Fattern måtte bytte venstre parklyspære i A-klassen i forrige uke. I følge boka kunne den nås via luka i innerskjermen, men etter en del fikling måtte jeg kaste inn håndkleet. Det gjorde merkeverkstedet også ved første forsøk, og til slutt fant de ut at støtfangeren måtte av for å skifte pæra."
Jeg mikset visst litt i sladderet mitt. Var snakk om parklyset. Er tydeligvis ei serviceluke i innerskjermen - så man slipper å ta av denne for hovedpærene. Men frontfangeren må av for å få byttet parklyspæra.
Er ikke så mye overheng/plass foran hjulet egentlig: