Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hei :
Holder på med regreim bytte, men får ikke av hjulet som sitter på kromtappen.Står i boka mi at det holder med og fjerne 4 bolter på på reimhjulet og la 21 millimetern som sitter på veiva sitte i gjen. Noen som vet råd.
takk for linkene.
har lest en del og sånn jeg har skjønt det, frem til 92 mod skal ikke den store bolten av,men det sitter noe helt jæ...Er det noen som har utført dette uten og fjerne den store bolten?
Men når du først er ute med bolten. Skift O-ringen i oljepumpa.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Har også sett på den etter jeg tok den av og umulig å ta den av uten å ta av den store. Vi fikk den løs med en LANG latmannsarm. Men noen har faktisk måtte starte motoren så vidt det var når de hadde latmannsarmen der så de brukte krafta til motoren til å få den opp. men vær isåfall forsiktig!
x 1999 MX-5 NB - 1.8l - 10th Anniversary Edition
x 1993 Miata NA - 1.6l - Limited Edition
Fred93LE wrote:Har også sett på den etter jeg tok den av og umulig å ta den av uten å ta av den store. Vi fikk den løs med en LANG latmannsarm. Men noen har faktisk måtte starte motoren så vidt det var når de hadde latmannsarmen der så de brukte krafta til motoren til å få den opp. men vær isåfall forsiktig!
Var krafta fra STARTMOTOREN som ble brukt ja... Bare for å unngå misforståelser..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive