Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
skal bytte bremsene bak nå jeg også! Tror dette er like greit å få gjort, og det vil jo se litt bedre ut enn slik det er nå!
men, er det noen som har en fin sånn oversikt over hvordan dette gjøres? Jeg har "enthusiast´ workshop manual" men denne er jo på engelsk, og det var vel ikke akkurat de beste bildene (det er faktisk bare ett innenfor akkurat dette)
men, det er skru av, skru på.. feste og slikt.. Jeg må jo også prøve å finne denne justeringsskruen, eller er ikke det nødvendig? Er vel det når bremsene skiftes?
Og, en ting til..
Hvordan er det å spyle hjulbuene med høyttrykk for å få det rent inne i der? Er det å anbefale?
tja, det var for forbremsene, er jo bak jeg skal bytte da.. i første omgang skiver og klosser, men lurer veldig på om det er kalliperen som er dårlig.. så dette byttet er kanskje unødvendig!
men, får se i morgen.. litt kjedelig å ikke ha noe norsk å lese på.. vet jo det er flere som har byttet, men...
skal så langt det er mulig prøve å ta noen bilder og kanskje lage en sånn oversikt (hjelp til andre) om dette går bra så vi får se.. jobben blir forhåpentligvis gjort i morgen iallfall