hvor mye tåler ramma?
Moderator: Styremedlemmer
hvor mye tåler ramma?
Hei e dr någen som vet kor mye ramå te ein mx5 na tåle? 

Herbie er en rød na med en spesiel frontfanger.
Pelle er min baby som er blå med turbo.
Ingenting er umulig,det umulige tar bare litt lengre tid:P
-
- Status: Offline
- Miatapowers
- 7200 RPM
men sån som turboen å dette så eg har et intrykk av at nesten alle har her inne...ka gjør dåkkår skifte kammer,veiver,stempler,så å sei alt eller e d bare sån domt sagt men plug and play?
tenkte eg sko kjekka litt rondt å hørra om dr e plass te ien gtr motor oppi vis d kje går så får me ty te turbo å dump......

tenkte eg sko kjekka litt rondt å hørra om dr e plass te ien gtr motor oppi vis d kje går så får me ty te turbo å dump......
Herbie er en rød na med en spesiel frontfanger.
-
- Miatapowers
- 7200 RPM
Hmm walkel ville eg iallefall ikkje tatt bryet med à montere, de havarer da rimelig kjapt, driftssikkerhet er viktigere,hmm en gen 3 rx7 med v8 hadde vert min drom, driftsikkerhet og rà bilbiXen wrote:Det er jo å pisse på alteret mann. Enten "wanker" eller 4 sylindraStianOppistov wrote:Sòk pà monstermiata du,da finner du ut hva eg vil ha, V8 med supercharger,

2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
En riktig bygd og tunet wankel har da ikke holdbarhetsproblemer. Men hjemmesnekra wankelmotorer har mindre holdbarhet enn hjemmesnekra otto motorer, fordi kunnskapen om de ikke er like utbredt som for "vanlige" motorer.StianOppistov wrote:Hmm walkel ville eg iallefall ikkje tatt bryet med à montere, de havarer da rimelig kjapt, driftssikkerhet er viktigere,hmm en gen 3 rx7 med v8 hadde vert min drom, driftsikkerhet og rà bilbiXen wrote:Det er jo å pisse på alteret mann. Enten "wanker" eller 4 sylindraStianOppistov wrote:Sòk pà monstermiata du,da finner du ut hva eg vil ha, V8 med supercharger,
Mohlin kjørte 3 sesonger med ett motorproblem, i sin 300+ hk RX- sugemotor, noe som var mindre enn hva V8 gutta opplevde.
Mazda har, som eneste Japanske merke, vinnet LeMans 24 timer, og det med wankel (4 skivet, 2616ccm, 700 hk, 608 Nm, 9000 o/min @ peak power)
Hvorfor bruke energi på en V8 når man kan være like hedensk med en Cosworth motor..? Man ødelegger jo bilen uansett...
C a r t m a n
Medlemsnr: 544
Medlemsnr: 544