Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har selv en NA som nå venter på ny eier... Det er en 1990 som jeg har brukt myyye penger på...
Det som er sikkert er at når du først begynner å fikse og få bilen tilnærmet strøken, så er det vanskelig å stoppe der
Det er altid et eller annet som man ønsker å forbedre...
Jeg for min del valgt nå å selge bilen og kjøpe en nyere, men det er ingen tvil om at den kommer til å bli savnet..
Jeg tror jeg legger ut min NA i løpet av juli. Har lyst på en svart NB 1,8 med beige skinninteriør. Blir nok import fra Tyskland eller Sveits. Har en mann der nede som skaffet meg min 2005 Volvo V50 2,0D.
Han er flink, se: http://www.zapffe.de/
Er det bare meg som liker vippelyktene på NA? Jeg synes de er hele sjarmen med bilen, og froskeutseendet minner jo litt om eldre engelske roadstere. For all del, NB er en fin bil, men for meg er NA litt mer sjarmerende pga vippelyktene, ikke like anonym front som NA.
BlackSpecial wrote:Vippelyktene på NA gjør seg godt...nedslått. At noen kan ha ønske om at bilen skal se ut som en frosk forstår jeg ikke...
Jeg syns lowprofilene er pene. Kler viperfronten min godt.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive