Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
om man skal regne med langveisfarende bør man nok legge opp kjøringen slik at man kan kombinere det med en sommerferie eller liknende.. blir litt langt å kjøre flere tusen kilometer kun for en helg.. dessuten ville et treff i april betydd at jeg hadde vært nødt til å kjøre nedover med vinterdekk..
Best å reservere nå. Og evt avbestille innen 60 dagersfristen hvis det ikke blir nok folk..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
hvis jeg får lov til å bli med så vil jeg veldig gjerne være med.
vet jeg har gått over til "fienden", men det er nå fremdeles en roadster om ikke annet
Bmw Z4 2003, 3.0i
Huyndai Elentra GL 1997 (vinter og bruksbil)
*Mazda MX-5 1990, 1.6
*Toyota Camry 1981 (R.I.P)
fatlaces wrote:hvis jeg får lov til å bli med så vil jeg veldig gjerne være med.
vet jeg har gått over til "fienden", men det er nå fremdeles en roadster om ikke annet
Klart du kan bli med, men det blir ikke billig... straffegebyr
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
fatlaces wrote:hvis jeg får lov til å bli med så vil jeg veldig gjerne være med.
Klart du kan bli med, men det blir ikke billig... straffegebyr
hehe koste hva det vil koste vil, jeg stiller!
Bmw Z4 2003, 3.0i
Huyndai Elentra GL 1997 (vinter og bruksbil)
*Mazda MX-5 1990, 1.6
*Toyota Camry 1981 (R.I.P)
jeg stiller lett!! så lenge at det ikke skjer i April/Mai siden bilen er inn på spa, og jeg er usikker på når den er klar. Men Juni +....da er jeg seriøst med
hvis det er økonomisk forsvarlig er jeg med på at det skal være for medlemmer av klubben. Men hvis vi skal/må innvitere andre så syns jeg vi må være selektive. F.eks kun Mazda etc. Kanskje en kan få med Mazda Norge på no greier ala tusenfryd hvis det er åpent for kun Mazda.