Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
eito6260 wrote:..men NB forfra ser typisk KOREANSK 90-talls ut, synes jeg. ...
eito6260 wrote:
men jeg er glad jeg har en NC. Den skal aldri fronten av på!
I år 2023 sitter vi å sier at fronten på NC ser typisk JAPANSK 2000-talls ut og ønsker hele gjengen å bygge om til det aller råeste... Brasiliansk 2020-talls fronter.. *LER*...
I år 2023 sitter vi å sier at fronten på NC ser typisk JAPANSK 2000-talls ut og ønsker hele gjengen å bygge om til det aller råeste... Brasiliansk 2020-talls fronter.. *LER*...
Har du en link til disse brasilianerene? Jeg vil være føre var! Noen som kan sveise?
HansT wrote:I år 2023 sitter vi å sier at fronten på NC ser typisk JAPANSK 2000-talls ut og ønsker hele gjengen å bygge om til det aller råeste... Brasiliansk 2020-talls fronter.. *LER*...
Eller: "Skulle ønske jeg hadde bevart en sånn klassiker med de svære vippelyktene"
StianS - medlem nr. 562
X '95 Miata 1.8 Montego Blue, Tan skinn, Hardtop, AC, CC, Torsen diff, ikke ABS,
eito6260 wrote:En ting har jeg lært: Du får aldri igjen det du har lagt ut i oppgraderinger, eller styling.
Selger du NA-en og kjøper en Mazdaspeed taper du dobbelt. For NB Mazdaspeed vil falle mer i pris enn en gammel NA. Men så har du det faktum at Mazdaspeed er et helt annet beist, da... og:
Det er grunnen til at vi sitter her og diskuterer disse tingene: Vi er over gjennomsnittet interessert i bil. Det er noe vi og omgivelsene bare må ta innover oss/seg. Andre har andre laster - som narkotika, alkohol, spillegalskap, vold og utroskap. I et slikt perspektiv blir salget av NA-en for å kjøpe Mazdaspeed rene helgen-handlingen. Det er i hvert fall det jeg sier til meg selv (og kona).
Tor
Derfor beholder man naen og kjøper mazdaspeed
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
Det er vel det meste som kan lages med litt stålplast og ombyggingssett.
Ta en titt rundt og se om du kan finne noe styling som passer.
Vil jo være artig å finne noe som gjør at du kan beholde vippelyktene. De er jo noe av selve identiteten til en NA! Og de er jo meget stilige! (Dumt at ikke NB'n har det!)
Hyundai har vel "lånt" MX-3 / MX-5 NB looken i mer enn den bilen. Hva har det med saken å gjøre? NB FL er i min mening den peneste MX-5en. Og det å ha bilen original eller ikke spørs veldig fra smak til smak og bil til bil. Ville aldri holdt en NA helt original, men en Mazdaspeed ser jeg ikke mye jeg kunne gjort for å gjøre den finere, noe av det fineste som er i min mening.
Men blir alltid forundra over folk som vil gjøre STORE endringer. Bla. i Mazda forumet hvor folk sier drømme RX-7en er en med Porsche styling, wtf... Jeg ville slengt på en ok vinge, muligens front og sideskjørt og that's it
Men støtter den, hvorfor ikke bare kjøpe en NB, hehe. Men folk liker å ha litt spesielle greier da.
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
Like ikke så godt den vanlige nben men får på den orginale frontlippa og orginale tåkelysinnsatser så ser den og høvelig bra ut men favoritten er nb facelift... er heller ikke veldig begeistret for en helt ustyla na men liker den veldig godt med lowpros og orginale frontleppa
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.