Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
I forbindelse med understellsbytte skal jeg løsne skruene som fester EndLinken til nedre A-arm og swaybar, for å senke nedre A-arm for å få demper ut.
Noen som har tips om hvordan få løs mutteren som fester Endlinken. Når jeg bare drar på mutteren går bare hele skruen rundt. Prøvde derfor og holde i mot med Umbrako nøkkel i hullet på enden av bolten (jeg klarte og dra i stykker umbrakohulllet på to av disse skruene i går (enten er det et utrolig dårlig patent på disse, kun mulig å holde i mot med umbrako- kombinert med tynt stål som gjør at det ikke skal mye kraft til før umbrako hullet er rundt - eller så er det noe jeg har misforstått?).
Disse skruene står jo veldig utsatt til for salt og smuss - så det skal ikke mange norske saltfylte vintre til før disse korroderer bra fast ..
Når man først har en slik tråd, skal selv til med disse snart, noen så vet hvor de solgte disse som var bedre, justerbare eller hva det var, får snart fm suspension kit, og vil ha alt til den dagen,,