Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hvis du ser litt opp og til høyre i bildet så ser du der hvor de eldre motorene har uttak for olje... Jeg prøvde å gjenge opp der og styrte på noe fælt... Men endte opp med å ta fra oljetrykksensor plassen. Funker det..
MedlemNr.532 96-vinrød MX5 ,senket,gule Koni,lowprofile,Enthuza 3", 2.5" DP og Cat, MX5Project IC, 115hk.kammer ,K&N filter , Greddy@6,5psi, 550 dyser, Walbro 190 HP Zeitronix ZT2, MS PNP
94-Yamaha YZF750R "Modifisert" 138,5RWHP
jeg lagde oljeretur til bunnpanna uten å demontere noe som helst, var litt nervøs, men det var faktisk utrolig straight forward, bare ha fett på borret å gjengetappen... da kommer det ikke noe spon inn i bunnpanna
edw wrote:jeg lagde oljeretur til bunnpanna uten å demontere noe som helst, var litt nervøs, men det var faktisk utrolig straight forward, bare ha fett på borret å gjengetappen... da kommer det ikke noe spon inn i bunnpanna
er den metoden fm bruker på kittene sine også, null problem