Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har nettopp hatt ut motoren, byttet veiv og råder. Satte inn motoren igjen koblet til alt av slanger og ledninger.
Fylte på olje og var klar for å prøve bilen en tur.
Bilen startet helt fint, og går normalt på tomgang, men sa fort jeg kom ut på veien og skulle gir gass så kveler den seg nesten på 2 gir. Slipper jeg clutchen og prøver å ruse motoren litt kommer den opp i turtall igjen, men så fort jeg girer opp i 2 gir daber den av igjen.
Hva kan være lurt å begynne å feilsøke med.
Bilen er en 1992 modell NA med 1,6 l
Uff jeg vil ut å kjøre i godværet vi har fått, etter en intens helg med skruing og en helvetes masse eksamner, håper det ikke er store problemer:(
Kan vera falsk luft, glemt en slange på innsuget eller noe, tviler på at eksosen så gjør dette, men er da en fordel å fikse dette også, ellers så kan det vera tenningen så må stilles. eller har dere bommet litt på regreima,.. masse så kan gjøre slike feil..
er veldig sikker på at tenningen er riktig justert trippelsjekket det og fikk fattern til å se over det igjen for å være helt sikker. Men jeg byttet blandt annet den O-ringen som sitter på CAS'n kan det være at jeg har satt inn denne feil vei?
Ikke o-ringen med CAS'n eller går den bare inn en vei? mener den bare gikk inn med det sporet i en bestemt posisjon. Sjekka ikke med lampe så spørs om jeg ikke må det. Takker for svar. Greit å vite hvor man kan starte å lete etter feil.