Erfaring med www.thecartrimmers.co.uk
Moderator: Styremedlemmer
Da er setene bestilt. Sort med orange "piping"Husbyaune wrote:Brukte 10cm strips. Hvor de kommer fra vet jeg ikke. var noe fattern hadde liggende

En normalpakke hos elhandel.no er 100 stk. Det må jo holde...
indahla - medlemsnr. 529 - YNWA
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
Ja, da er trekken kommet. Men, de har selvfølgelig klart å lage modellen uten separat hodestøtte... Iflg thecartrimmers er det kun 12% av alle MK2 som er levert med separat hodestøtte, og hvis man ikke spesifiserer at man har seter med dette lager de modellen uten. Dette selv om det eneste bildet de har av en MK2 på siden sin er av en bil med separate hodestøtter...
Så, nå får vi se hvordan det går med retur. De har sagt jeg må betale frakt selv (som koster 1500,-) men at de lager nye uten kostnad. Men med 1500,- til blir jo prisen ca 50% høyere...
Så, nå får vi se hvordan det går med retur. De har sagt jeg må betale frakt selv (som koster 1500,-) men at de lager nye uten kostnad. Men med 1500,- til blir jo prisen ca 50% høyere...

-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
- mojo-91
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 267
- Status: Offline
Med dagens dollarkurs så lønner det seg nok å bestille fra Crazyred i USA http://www.crazyred.com/cri/pages/seats.html
$545 blir NOK 2779. De har modeller som passer både NA og NB. Hvorvidt de klarer å levere med separat nakkestøtte vet jeg ikke. Piping får du vel heller ikke. Men fine setetrekk har de. Jeg er ihvertfall meget fornøyd med mine.
$545 blir NOK 2779. De har modeller som passer både NA og NB. Hvorvidt de klarer å levere med separat nakkestøtte vet jeg ikke. Piping får du vel heller ikke. Men fine setetrekk har de. Jeg er ihvertfall meget fornøyd med mine.

89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
- DrHolm
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 554
OEM trekket er ganske tight det og. går seg nok til. 

| '99 1,8 V2.0 | "Built, not bought..." |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
| DiscBrakesAustralia | Hawk | Goodridge | PolyBush | RacingBeat | Sparco | NGK | Magnecore | TRMotorsport | BFGoodridge | AeroCatch | I.L. |
Endelig har jeg fått tid til å trekke om setene. Litt av en jobb. Brukte ca 6 timer på det første setet og ca 4 på det andre. Øvelse gjør mester =)
Må bare nevne at jeg, på tross av rotet med feil trekk++, er veldig fornøyd med TheCarTrimmers. De har alltid vært raske til å svare på mail og alltid løsningsorienterte.
Jeg skal sende hodestøttene til de i England så trekker de om for meg. Jeg får det rett og slett ikke til. De er for tight'e...
Bilder følger..
Må bare nevne at jeg, på tross av rotet med feil trekk++, er veldig fornøyd med TheCarTrimmers. De har alltid vært raske til å svare på mail og alltid løsningsorienterte.
Jeg skal sende hodestøttene til de i England så trekker de om for meg. Jeg får det rett og slett ikke til. De er for tight'e...
Bilder følger..
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
-99 1.8 Audi TT
X - -99 1.6 Gull
X - -99 1.6 Sølv
- _mx5_Rune_
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 542
er utrolig fornøyd med firmaet. veldig bra finish på setene, bra passform og en utmerket skinnkvalitet.. anbefales sterkt å kjøpe fra disse karene..
fikk til og med kjøpt ekstra skinn til å trekke dørsidene med..
har hatt disse nesten et år og ingen tegn til slitarsje.. 
bilder av setene mine:

bilder av setene mine:
- 91mod. Mx5, "go-bilen" http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?t=3394
- 94 mod Accord Coupe "prosjekt rust"
- 12 mod i40 premium
x 90mod Miata http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic ... 19&t=16176
medlem nr 542
- 94 mod Accord Coupe "prosjekt rust"
- 12 mod i40 premium
x 90mod Miata http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic ... 19&t=16176
medlem nr 542