Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg har handla hos belfab.. Ikke noe problemer. Har ikke tatt i bruk delene enda da. Men fikk de kjapt.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Har selv belfag deler, fikk de raskt, har de også for salg om du leser kjøp og salg delen, mangler kun stemplene, men det er kun pga belfag ikke hadde ønsket stempler.. de hadde ikke 9.0-1 men bare 11-1 og 8.5-1 det ble enten for høyt eller for lavt. derfor ville eg kjøpe en annen plass, tror også wiseco er bedre enn belfag..
Ser du har noen deler til salgs der ja, men bestiller fra belfab så slipper jeg etterbestille det som mangler. Men takk for tipset
Hvor kjapt fikk du delene dine da?håper mine blir sendt i morgen.
Skal prøve å få kommet i gang med demontering denne uka
-Roger
Medlem nr. 722
X-Fiat Uno 60
X-Ford Siera 20L
X-Ford Eskort Si
X-Golf Gti 8v
X-vw Corado VR6
X-98-MX5 NB 1,8 sort
Roger&Kari wrote:Ser du har noen deler til salgs der ja, men bestiller fra belfab så slipper jeg etterbestille det som mangler. Men takk for tipset
Hvor kjapt fikk du delene dine da?håper mine blir sendt i morgen.
Skal prøve å få kommet i gang med demontering denne uka
-Roger
delene tok vel en uke, men er ikkje så lett å bestille alt der når de ikke har det man vil ha, kan vera han har fått inn riktige stempler nå da,
Roger&Kari wrote:Det er sant Er ute etter 9.0:1 stempel jeg også..så håper
de har fått inn nå.
Hva mere var du ute etter da som de ikke hadde?Snacks ?
-Roger
Planen var da å bygge opp den 323 gtr motoren min opp til mx5 turbomotor, har allerede turbokit ifra fm, har det meste, men dropper den motoren pga eg heller vil ha 2.0liter, derfor eg selger alt i løst,
Skal du ha et komplett kit som gir opp mot 300 uten mye mas bør du gå for siste gen FMII turbokit.
Det er bremset til 290 whp på "Texas 93 octane" bensin og altid over 250 på 91 oktan California sørpe. I norge vil jeg tro 98 oktan (RON) har enda mer potensialet.
Da trenger du bare å supplere med en ny clutch og eksos. Kjøling trenger du ikke tenke på før du beveger deg ut på bane.
Når det er sagt så er alt over 200 hk på hjulene i en MX5 mye. Den har jo troll alt bare 100 på bakhjulenen i en standard 1.8.
Takk for tipset,skal kikke litt nermere på det kittet når det byr seg:)
Prøver å finne ut av dette bestillings rotet til Belfab enda
Får ikke svar på mailene jeg sender en gang.
Jaja..
-roger
Medlem nr. 722
X-Fiat Uno 60
X-Ford Siera 20L
X-Ford Eskort Si
X-Golf Gti 8v
X-vw Corado VR6
X-98-MX5 NB 1,8 sort
Roger&Kari wrote:Takk for tipset,skal kikke litt nermere på det kittet når det byr seg:)
Prøver å finne ut av dette bestillings rotet til Belfab enda
Får ikke svar på mailene jeg sender en gang.
Jaja..
-roger
Tar litt tid før han svare synest eg også, tok vel i overkant av en uke før han svarte meg, men gikk fort når han svarte,
Okey..får vel bare vente på svar da.
Kikka på dette kittet je..helt rått Men er det sånn noenlunde
bolt on eller?
Hvordan er det med avgifter på innførsel av deler. Kommer det ikke importavgift oppå hvis kjøpesumen
overstiger 10lapper??
-Roger
Medlem nr. 722
X-Fiat Uno 60
X-Ford Siera 20L
X-Ford Eskort Si
X-Golf Gti 8v
X-vw Corado VR6
X-98-MX5 NB 1,8 sort