Med dette innlegget vil eg frem med at man ikke bør selge kjerra si ved produksjon av avkommere, neste år så får eg brukt den enda mer, da er baby så stor at eg kan ha henne med på mine turer. Fruen nekter meg også å selge nå, så det er positivt,,
Moderator: Styremedlemmer
Jeg venter selv kid nr 1 i slutten av oktober. Løsning: http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic.php?t=8574 og beholde MX-5'enStianOppistov wrote:Med dette innlegget vil eg frem med at man ikke bør selge kjerra si ved produksjon av avkommere, neste år så får eg brukt den enda mer, da er baby så stor at eg kan ha henne med på mine turer. Fruen nekter meg også å selge nå, så det er positivt,,
Bestilte i mars og fikk den i begynelsen av august. Nå skal det også nevnes at det ikke har vært noen andre som har ventet så lenge på bilen sin. Jeg bestilte vist en "uvanlig" kombinasjon av kaross, farge, interiør, og modell så de hadde ingen sånne på vei. Velger du en vanligere kobinasjon så har de dem på lager. Løp å kjøpDrHolm wrote:når/hvis det blir en familie på meg, har jeg lyst på en slik en!
hvor lang leveringstid var det på den?
egentlig ikke så gæli det da! var å titta på den rett etter at den kom,Banzaibaggen wrote:Bestilte i mars og fikk den i begynelsen av august. Nå skal det også nevnes at det ikke har vært noen andre som har ventet så lenge på bilen sin. Jeg bestilte vist en "uvanlig" kombinasjon av kaross, farge, interiør, og modell så de hadde ingen sånne på vei. Velger du en vanligere kobinasjon så har de dem på lager. Løp å kjøp.