Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mazdaspeed har ihvertfall senkesett og masse til flere av bilene.
Blir litt for dumt å argumentere med at man betaler for 30hk mer som man ikke kan modifisere. Du kan tyne 100 hester til ut av den motoren uten særlig synlige endringer og den er lovlig med turbo.
Skal du gjøre noe med en 01 sport så har du noe som i utgangspunktet har 6 gir og absolutt ikke trenger 6 gir kontra 5, og en turbo vil aldri bli godkjent likevel og evt. senkesett må også her være TUV og gudene vet hva
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black
arildh wrote:Holder det med 250hk/Orginal turbo så er MSM bra.
Etter det kan man liksågodt ha en NB sport da alt MSM relatert i motorrom må byttes uansett.
Litt smågreit at det står turbo i vognkortet også da...
Med vennlig hilsen Marius, Hokksund
X 2001 MX5 1.8 Sport
X 1990 Miata B-pack
Tja er fort gjort at feks originale turbobiler må inn til test også, så faren er det, er så mange så tror at man kan trimme turbobiler hinnsides, men de har da samme reglene å forholde seg til. å en turbobil er lettere å trimme, og dette vet myndighetene om, så eg ville valgt en sport med supercharger, en supercharger skrur man av på en halvtime, og er sikkert nok power for de fleste,
arildh wrote:Holder det med 250hk/Orginal turbo så er MSM bra.
Etter det kan man liksågodt ha en NB sport da alt MSM relatert i motorrom må byttes uansett.
Litt smågreit at det står turbo i vognkortet også da...
Det er denne jeg vil sette størst pris på ja Er ikke alle ved en kontroll som ser forskjell på en original turbo og en som er noe større så det vil kanskje være lettere å slipe unna.
inglar wrote: Er ikke alle ved en kontroll som ser forskjell på en original turbo og en som er noe større så det vil kanskje være lettere å slipe unna.
Tja.. spørs om ikke man får noen spørsmål om det tyter ut en slik en: