Grå mazdaspeed i ølen-etne distriktet,
Moderator: Styremedlemmer
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Status: Offline
Grå mazdaspeed i ølen-etne distriktet,
Nå tror eg f*** de er kommet her i nærheten også, disse blir snart spottet oftere enn na 1.6, er det noen i klubben sin eller, mener den hadde bilforetning prøveskilt og en yngre mann som satt bak rattet,,
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Det var nok meg, ja. Byråkratiet og ferieavvikling i Statens Vegvesen gjorde at jeg måtte til Haugesund for å få godkjenning før vinteren.
Det ble tur-retur Oslo - Haugesund på fredag, en ganske solid tur. Veiene over Telemark og Haukeli er helt perfekte for bilen, så med litt tidspress ble det en uforglemmelig tur.
Ulempen er at jeg i dag er helt skutt i skuldre og hender, etter 900 km der de fleste var med rimelig aktiv kjøring. Det føles som jeg har kjørt 24-timers løp på Nürburgring - uten andre sjåfører på laget. Med litt improvisert korsryggstøtte er ryggen helt fin, så setene kan jeg ikke klage på.
Kan dessuten nevne at Biltilsynet i Haugesund var som å være på kaffebesøk hos gode venner i forhold til Drammen. Meget hyggelige karer som byr på både bilprat og jordbær, og med en imøtekommenhet jeg ikke trodde fantes blant offentlige kontrollører.
Det ble tur-retur Oslo - Haugesund på fredag, en ganske solid tur. Veiene over Telemark og Haukeli er helt perfekte for bilen, så med litt tidspress ble det en uforglemmelig tur.
Ulempen er at jeg i dag er helt skutt i skuldre og hender, etter 900 km der de fleste var med rimelig aktiv kjøring. Det føles som jeg har kjørt 24-timers løp på Nürburgring - uten andre sjåfører på laget. Med litt improvisert korsryggstøtte er ryggen helt fin, så setene kan jeg ikke klage på.
Kan dessuten nevne at Biltilsynet i Haugesund var som å være på kaffebesøk hos gode venner i forhold til Drammen. Meget hyggelige karer som byr på både bilprat og jordbær, og med en imøtekommenhet jeg ikke trodde fantes blant offentlige kontrollører.
Mvh
Øystein Røsvik
Orlando Motor - Rosvik Auto Imports
FØRST & STØRST I NORGE PÅ MAZDASPEED
www.orlandomotor.no
oystein@orlandomotor.no
Tel. 40228167
Øystein Røsvik
Orlando Motor - Rosvik Auto Imports
FØRST & STØRST I NORGE PÅ MAZDASPEED

www.orlandomotor.no
oystein@orlandomotor.no