Grå mazdaspeed i ølen-etne distriktet,

Har du sett en MX5/Miata langs veien og lurer på hvem det er ??

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
User avatar
Miatapowers
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 6792
Joined: 30 Mar 2006, 02:00
Location: Odda
Status: Offline

Grå mazdaspeed i ølen-etne distriktet,

Post by Miatapowers »

Nå tror eg f*** de er kommet her i nærheten også, disse blir snart spottet oftere enn na 1.6, er det noen i klubben sin eller, mener den hadde bilforetning prøveskilt og en yngre mann som satt bak rattet,,
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
User avatar
biXen
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 3347
Joined: 13 Apr 2004, 02:00
Medlemsnummer: 999
Location: Stavanger
Contact:
Status: Offline

Post by biXen »

Tror Øystein i Orlando Motor skulle bortover til Haugesund 22. august for godkjenning, så det er nok den ;)
Mazda RX-8 GT HP 2004 Winning Blue
x Mazda MX-5 1,6l 2000 Brilliant Black

Webdesign blog
Øystein
0 RPM
0 RPM
Posts: 11
Joined: 06 Nov 2007, 03:05
Location: Oslo
Contact:
Status: Offline

Post by Øystein »

Det var nok meg, ja. Byråkratiet og ferieavvikling i Statens Vegvesen gjorde at jeg måtte til Haugesund for å få godkjenning før vinteren.

Det ble tur-retur Oslo - Haugesund på fredag, en ganske solid tur. Veiene over Telemark og Haukeli er helt perfekte for bilen, så med litt tidspress ble det en uforglemmelig tur.

Ulempen er at jeg i dag er helt skutt i skuldre og hender, etter 900 km der de fleste var med rimelig aktiv kjøring. Det føles som jeg har kjørt 24-timers løp på Nürburgring - uten andre sjåfører på laget. Med litt improvisert korsryggstøtte er ryggen helt fin, så setene kan jeg ikke klage på.

Kan dessuten nevne at Biltilsynet i Haugesund var som å være på kaffebesøk hos gode venner i forhold til Drammen. Meget hyggelige karer som byr på både bilprat og jordbær, og med en imøtekommenhet jeg ikke trodde fantes blant offentlige kontrollører.
Mvh
Øystein Røsvik
Orlando Motor - Rosvik Auto Imports
FØRST & STØRST I NORGE PÅ MAZDASPEED :-)
www.orlandomotor.no
oystein@orlandomotor.no
Tel. 40228167
User avatar
glaibilenmin
7200 RPM
7200 RPM
Posts: 2204
Joined: 19 Nov 2003, 01:00
Medlemsnummer: 413
Location: Ålesund
Status: Offline

Post by glaibilenmin »

Hvor mange har du tatt inn du no øystein?
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers

Prosjekt 96 brg 1,8 mx5

90'Classic red. R.I.P

Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
Post Reply