Amerikansk utgave???

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

2re
7200 RPM
7200 RPM
Medlemsnummer: 704
Status: Offline

Post by 2re »

Cyclopes wrote:Måtte løpe ned i garasjen og i vognkortet står det JMZNA så da er vel det klarlagt og...

Det som var hele greia var at jeg ikke kunne få den simeringen da det var en amerikansk bil det måtte bestilles til :-)

Go, Auto Huset!
Hauk wrote:Hva er de første bokstavene i chassinummeret ditt?

JM1NA... = Miata (USA).

JMZNA... = Japansk/Europeisk.
Det værste er at en av mekanikerne der har MX-5 eller Miata sjøl... Jeg har hatt servicer på 6´ern der, og da jeg fortalte kundekonsulenten jeg har brukt i årevis (ex Iglebæk) at jeg skulle kjøpe MX-5 måtte jeg bare komme innom med potensielle biler så kunne denne kollegaen på verkstedet som sjøl hadde MX og kjente bilen godt kunne vurdere bilen for meg. Jeg mener virkelig at han også sa at denne var aktiv i klubben... :shock:
2RE
Leder
Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica
x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
lhorn
0 RPM
0 RPM
Status: Offline

Post by lhorn »

Har nettopp fått skilter på Miata etter 1 års hobbymekk. Alle deler untatt fjærer og dempere kjøpt på Ullern bil på Alnabru i Oslo. Måtte vente 1 mnd på stillbolter til bærearmer i juli, ellers har delene kommet etter 3-4 dager. Har ikke fått noen garanti for at delene passer eller bytterett, men jeg har fått god hjelp ellers.
92 SE, Oslo
Post Reply