Samme erfaring har jeg hatt - med den som er solgt nå....
Kjørte langs bryggerekka i Kjøpmannsgata bak en Passat stasjonsvogn, r o l i g, ettersom det var kø - og så stoppet hun... Så kom ryggelysene hennes på, og hun begynte å rygge, uten at jeg så øynene hennes i speilet... Jeg hev meg på hornet, i den grad man kan gjøre det - og bak meg stod den en eller annen "a4-bil" som jeg ikke akkurat ville rygge på - SÅNN får man en bulk i fronten...
Hun stoppet, etterhvert, da braket nådde hjernen - men da var det "litt for sent" - og jeg hadde gått inn i "hvor-mye-vil-dette-koste-modus" og var litt forbanna. Gikk frem, etterhvert, og hun kom ut, og var nesten i sjokk... Hva gjør man? Sier nesten ingenting, går tilbake til egen bil, fyller ut skademelding, både for henne og meg(!) - og går tilbake...
Hun undertegner...
Jeg kjører på jobb, og parkerer, og stikker innom mitt forsikringsselskap på turen, og leverer skademeldingen - og de ler litt... Leverer bilen på verksted senere på dagen..
2 uker etterpå ringer hun, og forteller at mannen hennes, som eier bilen, vil gjerne ha kopi av skademeldingen...

Hun fikk beskjed om å ta kontakt med mitt forsikringsselskap...
Men - jeg VIL ha et kraftigere horn på den nye bilen..