sliter med eu godkjenning.. noen som kan hjelpe?
Moderator: Styremedlemmer
det er nok din gamle:) trond paulsen as odda står det bak på bilen.. han jeg kjøpte bilen av holdt til i oslo området, og bilen gikk som ei klokke når jeg fikk den. det første jeg gjorde da jeg hadde fått bilen var og sjekke oljen.da det hadde gått 3-4 dager begynte ulydene. den var kjørt tom for olje.. mulig det er jeg som har gjort noe galt? men trodde faktisk ikke at den skulle drikke 1 liter olje om dagen..
jeg spurte tidligere eier om bilen brukte olje fikk jeg er klokkeklart svar: NEI!
så regnet ikke med at det kom til å bli noe problem..
men nå står jeg her da, men katta i sekken, overhaling neste og ikke eu godkjenning.. så du mener at hvis jeg setter på et gammelt eksos annlegg med katalysator, prøver på et annet verksted så vil jeg kanskje få bilen godkjent?:)
jeg spurte tidligere eier om bilen brukte olje fikk jeg er klokkeklart svar: NEI!
men nå står jeg her da, men katta i sekken, overhaling neste og ikke eu godkjenning.. så du mener at hvis jeg setter på et gammelt eksos annlegg med katalysator, prøver på et annet verksted så vil jeg kanskje få bilen godkjent?:)
mx5 1998
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Status: Online
Ja eg hadde iallefall ikke noe problemer med denne. savner den litt innimellom,,lars_h89 wrote:det er nok din gamle:) trond paulsen as odda står det bak på bilen.. han jeg kjøpte bilen av holdt til i oslo området, og bilen gikk som ei klokke når jeg fikk den. det første jeg gjorde da jeg hadde fått bilen var og sjekke oljen.da det hadde gått 3-4 dager begynte ulydene. den var kjørt tom for olje.. mulig det er jeg som har gjort noe galt? men trodde faktisk ikke at den skulle drikke 1 liter olje om dagen..

2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
- Vidar
- Moderator
- Medlemsnummer: 249
- Status: Offline
Tror ikke det er problemet.. Men det kan lønne seg å sjekke om kammene står riktig.
Er en del deksel å ta av, men det er nok gjort på ett par timer..
Er en del deksel å ta av, men det er nok gjort på ett par timer..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
- Banzaibaggen
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 670
- Status: Offline
Lars_h89: hvor bor du hen? Det er mange mx-5 kyndige omkring som kansje kan hjelpe deg med å høre på bilen og gi deg en kommentar om hva de tror kan være galt. Er ikke så veldig mye som kan gjøre dette. Åpen cat, deffekt eksos, men egentlig ikke deffekt motor. Da skal det isåfall være veldig gale.
Lykke til.
Lykke til.
-`99 MX-5 MS, GT2871, 3", ++