Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
bilen min har bestemt sæ for å "hakke" fra 0-3500rpm, etter 3500 begynne den å dra som den skal, men hvorfor har den plutselig begynt å hakke.. virker som om den får for mye luft eller for lite bensin... har bytta plugger, men den er like jævli.. den hakker mest når den begynner å bli varm.. noen som vet hva som kan være feil???
den hakker noe helt sinnsykt, der jeg vanligvis ville klart å kommet opp i 80, kommer jeg bare opp i 55-60km/t... har ikke sjekka kablene, får vel spandere noen nye kabler å se..
kabler har løst problemet hos mange, men det kan være luftmassemåler/luftmengdemåler også
1994 1.8L Miata--prosjekt strekkoppbil igang
1990 BMW 325
1997 BMW 523i
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." Jeremy Clarkson
Min var sånn da jeg kjøpte den. Jeg skiftet kabler, termostat og luftfilter. Til sammen gjorde det underverker, den mol som en katt med en gang.
Thorvald
Classic red Miata 1989 prod. juni 89 -
'A' package
Rød, original hardtop.
185/60x14 på BBS-sommer og sjøstjerner-vinter
- originalt kort tonneau cover
Jaja, da va det problemet løst nye tennpluggkabler kr 630,- og noen nye tennplugga gjorde virkelig susen.. nu mala den penere enn ei katt ved matskåla..
MX-5ere er vel kjent for å være litt notoriske mtp. forbruk av pluggledninger. Da jeg kjøpte min i juni 06 så fusket den. Kjøpte nye hos den lokale Mazda-pusheren (sikkert 700-800 spenn?), og det ble bra. Men våren 07 skjedde det igjen. Da ble det handlet 8mm Magnecore (som var billigere en de originale) - som har nå holdt i to sesonger uten noen nykker.