Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Clutchen min tar langt ute og når man er rask i girskiftet slurer den en del. Jeg kan også ligge i vanlig landeveisfart og ta clutchen inn om slippe den ut samtidig som jeg gasser og clutchen biter ikke før jeg slakker gassen.
Er dette da tydlige tegn på at clutchen er på veg vestover? Eventuelt vet noen om en helt ok erstatnings clutch? Trenger ingen knallrød racingclutch
Tiller wrote:Clutchen min tar langt ute og når man er rask i girskiftet slurer den en del. Jeg kan også ligge i vanlig landeveisfart og ta clutchen inn om slippe den ut samtidig som jeg gasser og clutchen biter ikke før jeg slakker gassen.
Er dette da tydlige tegn på at clutchen er på veg vestover? Eventuelt vet noen om en helt ok erstatnings clutch? Trenger ingen knallrød racingclutch
kjøpe en original en da, er ikke så ille i pris, og de funker greit, om du logger deg inn på mazda klubben, og sender en mann med turbohansen så navn en pm, så vil du få en pris med rabatt, og han skaffer raskt, jobber på mazda i drammen, centralgaragen,,
Denne er kjent for å vær veldig bra, er ikke knallrød racing. Men jeg mener det er smart å bytte til noe sånt istedenfor originalt. Da tåler den litt juling.
Flotters! Setter pris på alle tips. Vet dere om noen værksteder i Vestfold området som ikke flår deg ved en slik reprasjon? Kan skru litt selv, men dette har jeg lyst til å få satt bort.