Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vel, skal man bytte ting burde man gjøre det ordentlig, mener nå jeg..
Har jo min røde med litt gReddy ++
Skal jeg ha diff, hva burde jeg gå for?
Ser man har Torsen og Open på de jeg finner "abroad".. sikkert flere, men hva velger jeg for å være sikker på at det skal holde for meg i fremtiden?
Kjører egentlig bare de turene jeg kan, nå som barn nummer to kom har jeg ikke mange muligheter.. ikke noe autox, ikke drag.. bare for gleden
'91 Rød - gReddy @ nok til å holde meg under 15% og ha korrekt avgass - FMIC - stygge seter - LSD - Rota JSPL 16" - 205/45 Falken - KYB AGX - HR Springs - Xplod+Focal
Eg kjøpte standard åpen når eg byttet, den funket for meg, kunne gjerne leke litt også, var kun de tette piruetter eg ikke fikk til. men kunne sladde/drifte om eg ville det.. Men hadde eg funnet billig torsen så hadde eg kjøpt det, men kom unda med 1300kr for komplett diff med akslinger i sverige.. solgte foresten min originale 1,6 diff for 2500 med akslinger..
så lenge det er store huset. så tåler den alt man klarer å gi den med mx5,mer eller mindre.. men er ikke dumt å ha torsen om man får tak i en.. bedre å kjøre med. torsen også har svakheter, og over 400hk så er det ikke ideelt lenger.
-*Snylter*-
''objects in mirror appear to be slow''
Hva er det negative med en slik torsen..? Jeg kan jo svært lite om lite.. men ser at torsen mister litt av virkemåten når ene hjulet ikke har bakkekontakt.. det skjer jo sjelden meg, hehe!
Og sånn sett kan det holde med en 1.8 diff..? Stemmer det at 94+ også har en større diff på 1.6..?
Og hva skaffer man når man krysser ca 400? Ikke det at jeg skal det, men moro å vite
'91 Rød - gReddy @ nok til å holde meg under 15% og ha korrekt avgass - FMIC - stygge seter - LSD - Rota JSPL 16" - 205/45 Falken - KYB AGX - HR Springs - Xplod+Focal