Forige mx5 ble det veldig fokusert på utsendet først, så kom jeg ikke lengere enn med nettopp det.

Så denne gang, lar jeg utsenedet stå slik det er når jeg kjøper bilen, for å ta understell og motor først.
I den sammenheng driver jeg å leter etter Fuiji-Racing si internettside, for å finne noen ITB's.
Har letet i noen dager nå, menm blir bare henvist til Youtube og Div andre sider for bilder etc av innstallerte sett.
Man har vel andre muligheter også, som Marhuhamotors (Husket jeg rett ?) men hvordan er de performancemessig i forhold til
fuiji sine ITB?
Også husker jeg det var noe med at hvis man skulle ha kvassere kammer, så måtte man gjøre noe med toppen? Da det var noe med løftelengden som ikke gikk så bra? Hvor kvasse kammer KAN man ha uten å gjøre det inngrepet?
Hva anbefaler dere ang ECU? Er Ms-Pnp ett godt valg? eller er det noen andre som dere anbefaler mere?
Siden jeg ikke har handla bil enda, så vet jeg ikke om jeg blir å ende med 1,6 eller 1,8. Så dette er bare sånn planleggingsfase enda. Håper selvfølgelig å ende med en 1.8. (Kommer vel an på tolmodigheten min , kor lenge orker jeg å vente på ett bra eksemplar