Kalesje fra 99+ til 1989+
Moderator: Styremedlemmer
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
- Posts: 1778
- Joined: 22 Apr 2004, 02:00
- Location: Hardanger
- Contact:
- Status: Offline
Kalesje fra 99+ til 1989+
Noen som vet om en kan bruke en kalesje fra nb til na, eventuelt vet hva som må gjøres for å få dette til å passe... Siden hardtop passer så regner eg nesten med at dette burde la seg gjøre...Har en billig lite brukt på hånd...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Det er mange i USA som har gjort den konverteringen. MEN, de tar med hele rammeverket fra M2 utgaven. Jeg vet ikke om det er så helt enkelt å få kalesjen til M2 festet på rammeverket til M1.
Dette var nok mer vanlig å gjøre før produsenter som bl.a. Cabrio world kom med no-zip utgaver med glassbakrute til M1.
Dette var nok mer vanlig å gjøre før produsenter som bl.a. Cabrio world kom med no-zip utgaver med glassbakrute til M1.
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2
det er riktig som det sies der....for å bytte cab fra NB til NA må du bytte hele rammen til cab'en.
94 1.8 (Prosjekt)
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg