Handlet Meguiars pakke for å rense vinduet i toppen (#10+#17), fikk litt bakoversveis hos bilxtra, da de tok 640,- for disse to i en pakke (!!!?). Sjekket først etterpå nettbutikken til Meguiars i england, og der ligger de på mer normale £6-7 pr. stk...
Hadde tenkt å plukke opp noe Autoglym til mx5'en også, men hadde sett denne testen : http://www.bilpleieguiden.no/tester/bilpolish.pdf og prøvde dette Hagmans Glansvax produktet istedet.
Voksing er noe jeg vanligvis gruer meg til, men dette produktet er tynt som en vanlig polish, og er oxå voks.. Skyr oftest slike 2-1 produkter, men virker dette så bra som de påstår kommer jeg aldri til å bruke noe annet!
Det var dritlett å påføre, brukte albuen og flanell, tok to biler på en gang og det ene var en passat med fullt av "plastfendere" og lister alle veier. Temmelig så bra resultat, og ikke én synlig voksrest på plasten noe sted!
Forrige gang jeg tok denne Passat'en med Turtle, holdt jeg på mye lenger en voksingen etterpå med tannbørste og avfetting + polytrol for å få ut alle de gråhvite flekkene som "svettet ut" av plasten overalt..
Anbefales! Ihvertfall Mekonomen og Bilxtra har dette, det er billig, og jeg tjener ingenting på å markedsføre dette..
Og når det er like lett som å vaske bilen med en svamp, blir det sikkert vokset mye oftere også