Må ha vært mariner, for laguna var det ikke. Mulig omlakkert, for den lignet ikke så mye på den typiske smurfeblåfargen.
Fin var den lell...

Moderator: Styremedlemmer
Tenkte jeg skulle se etter "Sjarken", men kunne ikke se en Yaris med logo på noe sted på plassen. La derimot merke til at du har fått MX`en tilbake (ref. denne tråden), og måtte se litt nærmere på den. STRØKEN !Hauk wrote:Au!![]()
Ikke ofte man får fanget slikt på film...
Så du stod parkert der borte nå. Selv kjører jeg en grusom Yaris med firmalogo på - MX-5en er på verksted den også. Må få fiksa den bulken i døra etter han kung-fu-bikern som var borti. Ref. en annen tråd her inne.
Fine med Yarisen, AKA "Sjarken", er at man setter pris på sin egen bil etterpå.
Jeg har snakket med Oslo kommune om slike hull, og de sa at hvis bilen får skade pga veistandard så kan man sende erstatningkrav til kommunen. Kanskje noe å tenke på ? Og siden du har det på film så er det jo enda bedreFredster wrote:Takk for hyggelig kompliment om "Puggen". Blir muligheter for at du kommer til å kunne ta MX`en i nærmere øyensyn i løpet av de nærmeste dagene..... Jeg har nemlig vært litt uheldig (igjen), og traff et av Oslo-veienes mange hull (se video her).
Kjennes ut som om stabstaget eller noe rundt i det området har fått en smekk og sannsynligvis må felgene byttes (må jo nesten ha 4 like). Det vaglet og ristet bra i køen på vei hjem i dag ihvertfall, så fikses må det og det kan jo fort ta litt tid.
Litt tilbake til topic:
Tror jeg så den bilen du i utg.pkt. lurer på i dette innlegget stå parkert langs med Nycoveien i dag morges.... Fin var den absolutt, men jeg syntes den så litt "rar" ut. Greier ikke å sette fingeren på hva det var, men noe rart var det.....
Har pratet med de, og det er typisk nok et prøveprosjekt i gang hvor det er 3 bydeler som har alt slikt ansvar selv. Bla. annet Vestre Aker som da Holmenkollen sogner inn under. Har fått navn og mobilnr. til vedkommende, men er jo typisk nok ikke å få tak i (hvis ikke jeg fikk feil nummer da)fatlaces wrote:Jeg har snakket med Oslo kommune om slike hull, og de sa at hvis bilen får skade pga veistandard så kan man sende erstatningkrav til kommunen. Kanskje noe å tenke på ? Og siden du har det på film så er det jo enda bedreFredster wrote:Takk for hyggelig kompliment om "Puggen". Blir muligheter for at du kommer til å kunne ta MX`en i nærmere øyensyn i løpet av de nærmeste dagene..... Jeg har nemlig vært litt uheldig (igjen), og traff et av Oslo-veienes mange hull (se video her).
Kjennes ut som om stabstaget eller noe rundt i det området har fått en smekk og sannsynligvis må felgene byttes (må jo nesten ha 4 like). Det vaglet og ristet bra i køen på vei hjem i dag ihvertfall, så fikses må det og det kan jo fort ta litt tid.
Litt tilbake til topic:
Tror jeg så den bilen du i utg.pkt. lurer på i dette innlegget stå parkert langs med Nycoveien i dag morges.... Fin var den absolutt, men jeg syntes den så litt "rar" ut. Greier ikke å sette fingeren på hva det var, men noe rart var det.....