Ikke alle MX-5 dager er gode dager..

Generelt Prat, Tips om hjemmesider, tester o.l.

Moderator: Styremedlemmer

Post Reply
Ole
2000 RPM
2000 RPM
Status: Offline

Ikke alle MX-5 dager er gode dager..

Post by Ole »

Kjære klagemur:

I hele dag har kalesjen lekket. Har akkurat hentet bilen etter å ha fått omprogramert startsperren og nøklene etter at en bandit stjal nøkler og lommebok. Grunnet de herlig dyre indyglow spedometerbakgrunnene mine (som jeg ødela oljetrykksmålenen på da jeg monterte dette. 850,- til mazda norges hjelpefond) klarte ikke mekanikeren å se lyset til startsperren som han trengte for å kode om. Dette lyset var bak de nye skivene som ikke er laget for biler med startsperre.. De begynner så å demontere dash og finner så ut at bak der er det masse nye ledinger. Ja det kunne jeg forklare dem. Det er jo ledningene til A\F måler, Ladetrykksmåler og "fancy smanzy -etterhvert dyre indiglow". Dette var jo da ekstra arbeid... Så herligheten kom på over 2100 (skulle koste ca 500). Jeg bukket pent, betalte og gikk.. Men tror dere de har klart å koble til alle ledningene igjen da? NEIDA. til og med lysene i varmeapparatet er nå vekke... Så nå må jeg hjem å skru skikkelig.. Med fortsatt våte seter....

Alt må en gjæra sjæl!

I gode og onde dager, til politi eller biltilsynet skiller oss ad!
MedlemNr.532 96-vinrød MX5 ,senket,gule Koni,lowprofile,Enthuza 3", 2.5" DP og Cat, MX5Project IC, 115hk.kammer ,K&N filter , Greddy@6,5psi, 550 dyser, Walbro 190 HP Zeitronix ZT2, MS PNP
94-Yamaha YZF750R "Modifisert" 138,5RWHP
BaktusBror
4200 RPM
4200 RPM
Medlemsnummer: 534

Post by BaktusBror »

Stakkars Ole!

Kjipt det der..

Men det er vel lys i tunnellen, i form av en turbo, ikke sant?
Zoom-zoom!
Ole
2000 RPM
2000 RPM

Post by Ole »

Måtte bare opprette en klagemur. glemte jo å si at nå var feilen rettet i form av en sikring og gjennomgang av noen ledninger. Så må er alt såre vell! Jeg og bilen er som nygifte igjen! Turboen må vel komme en av dagene ja... gleder meg...
MedlemNr.532 96-vinrød MX5 ,senket,gule Koni,lowprofile,Enthuza 3", 2.5" DP og Cat, MX5Project IC, 115hk.kammer ,K&N filter , Greddy@6,5psi, 550 dyser, Walbro 190 HP Zeitronix ZT2, MS PNP
94-Yamaha YZF750R "Modifisert" 138,5RWHP
Post Reply