Er det noen erfarne nese-kirurger her på forumet?
Fikk en lite morsom overraskelse: Skulle skifte tannreim på 1.8L motoren før den går inn som erstatning for 1.6'ern....oppdaget da at det ikke bare er shortnose 1.6 som kan få problemer med veivakselen

Jeg trenger altså å reparere en dårlig utført Long Nose Repair
http://www.miata.net/garage/LongNoseRepair/index.html
Det er et bredt, skrått spor i veivakselen etter woodruff-key, og bosset er slitt helt ned så det er ei dyp grop etter veivakselen.
Her har noen prøvd å reparere med bruk av MYE Rød Locktite. Ikke rart at jeg trengte 2 meter latmannsarm for å få løsnet bolten.
Det tyder litt dårlig det her, denne motoren må ha hatt mye kast i reimskivene en god stund.
Er det noen som vet om det går an å få av den tannreim-skiva selv om den er klint inn med rød Locktite? Uten å slå på veiva og ødelegge lager?