Har fått denne fronten fra Tyskland i går:
http://www.ilmotorsport.de/shop/article ... 1712e5015e
Når jeg fikk av originalfangeren og skulle sette på den nye, så viser det seg at lyktefestet (bak på spoileren) til den venstre lykten nederst tar borti vanntanken til spylervæsken. Dermed kommer den ikke helt på plass og det er noen cm igjen å tilpasse.
Er det noen lure triks her? Må jeg kappe lyktefestet på spoileren?
Tilpasning av ny frontfanger
Moderator: Styremedlemmer
med min elendige tysk, så tror jeg at om du leser den tyske teksten som står beskrevet så står der noe om spylertank.
nemlig Scheibenwaschbehälter, som er spylertank. Dårlig at det ikke står nevnt på den engelske teksten.
nemlig Scheibenwaschbehälter, som er spylertank. Dårlig at det ikke står nevnt på den engelske teksten.
Mazda MX-5 05 sølv NBFL 1,8 Sport.
X Mazda MX-5 10th Anniversary nr. 7395
X Mazda MX-5 91brg.
X Mazda MX-5 92rød.
X Mazda MX-5 10th Anniversary nr. 7395
X Mazda MX-5 91brg.
X Mazda MX-5 92rød.
Takk for tips! Kjørte teksten inn i babelfish. Fikk dette svaret:
The bumper comes with a partial appraisal and is Eintragungsplichtig. A special acceptance for the day driving lights is not necessary, since this component partial appraisals are. To attention however that with vehicles with those the disk water container behind the bumper is blocked, this is against a smaller (Best.Nr. NA0-0941) to be replaced must.
Wtf! Må bestille ny tank! Takk for svar.
The bumper comes with a partial appraisal and is Eintragungsplichtig. A special acceptance for the day driving lights is not necessary, since this component partial appraisals are. To attention however that with vehicles with those the disk water container behind the bumper is blocked, this is against a smaller (Best.Nr. NA0-0941) to be replaced must.
Wtf! Må bestille ny tank! Takk for svar.
Det står at spylertanken må byttes i en som er litt mindre. Du får den også selvfølgelig hos IL: Best.Nr. NA0-0941
Et bedre alternativ kan jo være å få tak i en tank som er plassert mellom innsuget og torpedoveggen, der den står på min 95-mod. Mulig at de som har ABS ikke har plass der...
Edit: ser at Babelfish var kjappere enn meg...
Et bedre alternativ kan jo være å få tak i en tank som er plassert mellom innsuget og torpedoveggen, der den står på min 95-mod. Mulig at de som har ABS ikke har plass der...
Edit: ser at Babelfish var kjappere enn meg...
StianS - medlem nr. 562
X '95 Miata 1.8 Montego Blue, Tan skinn, Hardtop, AC, CC, Torsen diff, ikke ABS,
X '95 Miata 1.8 Montego Blue, Tan skinn, Hardtop, AC, CC, Torsen diff, ikke ABS,
- inglar
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 558
- Status: Offline
Eller et meget billig alternativ: 58-657 fra www.biltema.no
Komplett sett. Bruker dette selv og er godt fornøyd.
inglar wrote:Eller et meget billig alternativ: 58-657 fra www.biltema.no
Hvor monterte du den?