Hvor mye skal du ha for denne downpipen da? Å det er lambdasonde hull (om jeg kan kalle det dette) også på den DP'n?
Hvis ja så er jeg meget interesert i å kjøpe den andre du får altså. =)
Har ikke ett bilde eller en link å henvise meg til hvordan denne ser ut?
Luft mengde måler
Moderator: Styremedlemmer
- Magnum1985
- 2000 RPM
- Posts: 387
- Joined: 13 Oct 2005, 02:00
- Location: Trondheim
- Status: Offline
- MagnusAntony
- 7200 RPM
- Posts: 1017
- Joined: 05 Aug 2005, 02:00
- Status: Offline
- Vidar
- Moderator
- Posts: 5500
- Joined: 08 Sep 2003, 02:00
- Medlemsnummer: 249
- Location: Drammen
- Status: Offline
Nå driver vi og øver til Vm i Offtopic..RotaryPower wrote:Dette blir veldig offtopic. Ta dette priv. Den ene er min og den andre er til MR-BRG. Vi finner sikkert en løsning. Kontakt meg på pm.

Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
- TraCkinG
- 7200 RPM
- Posts: 1119
- Joined: 02 Apr 2006, 02:00
- Medlemsnummer: 587
- Location: Sandefjord
- Contact:
- Status: Offline
Skal vi seriøst det??Vidar wrote:Nå driver vi og øver til Vm i Offtopic..RotaryPower wrote:Dette blir veldig offtopic. Ta dette priv. Den ene er min og den andre er til MR-BRG. Vi finner sikkert en løsning. Kontakt meg på pm.



Medlem nr: 587
'91 Miata Silverstone, 1,6
m/ diverse chrome styling
Miata Silverstone, 1:18
www.miata.no
'91 Miata Silverstone, 1,6
m/ diverse chrome styling
Miata Silverstone, 1:18
www.miata.no
- Magnum1985
- 2000 RPM
- Posts: 387
- Joined: 13 Oct 2005, 02:00
- Location: Trondheim
- Status: Offline
Fortsetter OT:RotaryPower wrote:Okay. Dette visste jeg ikke. Men skulle dette ha noe å si for ny dp da? Iogmed turbo og manifold er den samme?
Tror ikke det spiller noen rolle da jeg ikke har sett nærmere på det. Lamda sonden står på 2 forskjellige plasser er det jeg vet. På den japanske så står den i topp av DP(noe jeg tror er en bedre løsning om den tåler varmen)og på den amerikanske i bunn.
For varmeutviklingen sin del så er nok den US.spec DP bedre da jeg synes DP på jap.spec kittet ligger veldig nærme bremsedetaljer i motorrommet.
Morten
(Tror vi kan ta sikte på en pallplass etter bilforumet.net i VM i Off-Topic)
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.